וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים מנהריה: מוכנים לשרת בכיבוי אש או שב"ס

קובי מנדל

18.5.2011 / 9:51

כחודש לאחר שסיימו לרצות את עונשם, הועלתה האפשרות שארבעת השוטרים מנהריה יצטרפו לשב"ס או לכיבוי אש. "היינו מעדיפים לחזור למשטרה, אבל ההצעה מקובלת עלינו"

ארבעת השוטרים מתחנת נהריה, ששוחררו לפני מספר שבועות מהכלא, שואפים אמנם לחזור לשירות במשטרה, אולם נראה כי אם לא יימצא פתרון שיאפשר את חזרתם לתפקידם הקודם, הרי שהדלת פתוחה בפניהם לשרת את המדינה במסגרת מכבי האש או בשב"ס. השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' ביקש לפני מספר ימים מפרקליט המדינה משה לדור לבחון האם יש אפשרות להחזירם לשירות במשטרה. במקביל הוא הציע תוכנית חלופית - לגייסם כסוהרים או ככבאים.

ארבעת השוטרים: רמי מוסא, אלדד חדד, יוסי לוי ויניב אשור, ריצו עונש של חצי שנת מאסר בכלא שקמה, לאחר שהורשעו בהנחת מטעני חבלה מתחת לרכבו של העבריין מיכאל מור. יוסי לוי מסר הבוקר (רביעי) לוואלה! חדשות כי "אנו מאוד נשמח לחזור ולשרת את הציבור. היינו מעדיפים לחזור לשורות המשטרה, מקום שאנו אוהבים ומעריכים".

לוי הוסיף כי "יחד עם זאת, ההצעה האחרת בהחלט מקובלת עלינו. לא היינו בוועדת פיטורין במשטרה ונשמח להצטרף לשירות עובדי המדינה. אני מודה לשר לביטחון הפנים ולאלה שתומכים בנו מאחורי הקלעים ורוצה לשבח בשם חבריי את החלטת נשיא המדינה שמעון פרס, בדבר ההתיישנות על העבירות בהן הורשענו. לפי ההחלטה, אין לנו כיום רישום פלילי, דבר שלא ימנע מאיתנו להצטרף לשירות המדינה".

עם שחרורם לפני כחודש, אמרו ארבעת השוטרים כי הם מקוום לשוב במהרה לשורות המשטרה וכי הם מודים לכל אלו שפעלו לשחרורם, בהם נשיא המדינה, השר לביטחון הפנים ועוד. "אנחנו מאוד שמחים לצאת הביתה ומבולבלים מהעתיד. אנחנו מחזקים את השר לביטחון הפנים וחשוב לנו להדגיש שהוא פועל להחזיר אותנו למשטרת ישראל", אמר אחד השוטרים בצאתם מהכלא.

בכלא שקמה אמרו כי השוטרים התנהגו למופת במהלך תקופת מאסרם. אחת הסוהרות סיפרה כי "הם היו ממש נחמדים, הם עשו את כל העבודות שהטילו עליהם ואת כל המטלות. לא הייתה שום בעיה והם היו כל הזמן ביחד. ההתנהגות שלהם הייתה למופת, לא נרשמה להם אף עבירת משמרת והייתה לנו תחושה שהם רוצים לסיים את תקופת שהותם כאן ללא בעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully