וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': "השוטרים הנוקמים" יקבלו חזרה את נשקם

פנחס וולף וקובי מנדל

7.7.2011 / 14:42

בתום בדיקה שנערכה במשרד לביטחון הפנים, הוחלט להשיב לארבעת השוטרים לשעבר את נשקם האישי. הפנייה בנושא נעשתה בעקבות ניסיון חיסולו של השוטר אלדד חדד בנהריה

חמישה ימים לאחר שאלדד חדד, אחד מארבעת "השוטרים הנוקמים" ניצל מניסיון חיסול, עדכן היום (חמישי) מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, יעקב גנות, את השר יצחק אהרונוביץ' כי בתום ביצוע בדיקה מקצועית, אושרו רישיונות החזקת נשק עבור הארבעה. הנשק נלקח מהארבעה לאחר הרשעתם ופיטוריהם מהמשטרה. אהרונוביץ' הנחה את גנות לפני מספר ימים לפעול להשבת נשקם האישי של ארבעת השוטרים לשעבר מנהריה בעקבות פנייתם.

השוטר לשעבר, רמי מוסא, בירך על ההחלטה. "חבל שאלדד חדד היה צריך לחטוף שבעה כדורים בגופו כדי שיחזירו לנו את כלי הנשק", אמר מוסא בשיחה עם וואלה! חדשות, "אין ספק שזה משנה את מצב הרוח ואת תחושת הביטחון האישי. אני מקווה שכעת ישכילו להבין, שאמנם ניסו 'לסנדל' אותנו בעניין החזרתנו למשטרה, אך זה חיזק את הצד השני והתוצאה לא איחרה לבוא לפני שבוע".

חדד נורה בערב שבת סמוך לבית הכנסת בו התפלל באזור המזרחי של נהריה. חדד ושאר חבריו, סיימו לרצות לפני כמה חודשים עונש מאסר שנגזר עליהם בגין הנחת מטעני נפץ תחת רכבו של העבריין מיכאל מור ותחת אדן חלון בבית אחיינו ויד ימינו, רפי בן שלום. כתוצאה מהירי, נפצע חדד באורח בינוני, אולם לאחר שנותח באמצע השבוע מצבו התייצב. בימים הקרובים הוא עשוי לעבור להמשך אשפוז במחלקה האורתופדית של בית החולים בנהריה.

לאחר התקרית הורה מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, ליחידה הארצית להב 433 לחקור את הירי. במשטרה התמודדו עם השאלה מדוע ארבעת השוטרים לשעבר לא זכו לאבטחה צמודה בסל האבטחה שניתן להם ומדוע לא התאפשר להם להחזיק נשק אישי.

עוד על "השוטרים הנוקמים":
אחד ”השוטרים הנוקמים” נורה בנהריה, חשוד נעצר
בעקבות הירי: אבטחה צמודה לכל ה”שוטרים הנוקמים”
השוטרים הנוקמים: מהרימון הראשון עד השחרור מהכלא

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully