וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בן אליעזר: הצעתי למובארק מפלט מדיני באילת

פנחס וולף

3.8.2011 / 10:58

ח"כ בנימין בן אליעזר, המיודד אישית עם נשיא מצרים המודח שמשפטו החל היום, סיפר כי הציע לו להימלט לישראל כשהמהומות במצרים היו בשיאן, אך הנשיא המצרי סירב. "מובארק פטריוט"

חבר הכנסת בנימין בן אליעזר גילה הבוקר (רביעי), כי פנה לפני כמה חודשים לנשיא מצרים המודח חוסני מובארק והציע לו מפלט מדיני באילת, בעקבות גל המחאות נגדו. בן אליעזר אמר את הדברים בראיון לגלי צה"ל. לדבריו "מובארק פטריוט, לכן סרב להצעה". במליאת הכנסת היום, שאלה ח"כ זהבה גלאון (מרצ) את ראש הממשלה נתניהו אודות הדברים, אך ראש הממשלה הכחיש זאת.

ח"כ בן אליעזר ידוע כידידו של הנשיא המודח, ששמר איתו על קשר גם בתקופת המהומות במדינה והדחתו. בן אליעזר סיפר עם הודעתו של מובראק על התפטרותו מכס הנשיאות כי בשיחה שהוא קיים באותו היום עם מובארק "ההתרשמות שלי הייתה שבניגוד לכל התמונות שאני רואה במסך, הוא אדם חזק שבשנינות מנתח את המצב וקבע מה עלול להיות כתוצאה מנפילתה של מצרים".

לדברי בן אליעזר, בזמנו, "מובארק יודע מה הפנים החדשות במזה"ת. הוא הזכיר מה שקרה באירן ובעזה, והוא דיבר בצורה מאוד כואבת על כך שהמזה"ת הולך להיכנס לסדר חדש ושגורמים רדיקאליים הולכים להשתלט על האזור ולהפוך אותו לגיהנום. אבל הוא לא אמר 'אני קם ועוזב'".

בן אליעזר העריך כי "האיש מחפש מוצא של כבוד והוא לא יעזוב בבריחה, גם אם יצטרך להיהרג על אדמת מצרים, והוא ימשיך להיאבק עד שההמונים יוציאו אותו. מובארק הוא לא טיפש, הוא מבין שעידן מובארק מאחוריו אך הוא מחפש מוצא של כבוד".

עוד על משפט מובארק:
הדרמה במצרים בשיאה: נפתח משפט חוסני מובארק
צפו: כך נראה חוסני מובארק בבית המשפט
עלייתו ונפילתו של חוסני מובארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully