וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד במחאה: יוקם פורום משותף ל-40 מאהלים

ראשי התאחדות הסטודנטים הארצית וראשי מחאת האוהלים מכל הארץ מכונסים באוניברסיטת ת"א, שם הם דנים בגיבוש מסמך דרישות להמשך מאבקם. בסיום הפגישה הם צפויים להוציא לתקשורת הודעה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

ראשי התאחדות הסטודנטים הארצית וראשי מחאת האוהלים מכל הארץ צפויים למסור הערב (שלישי) הצהרה משותפת על דרישותיהם ועל הצעדים לגבי המשך המאבק. זאת לאחר שעשרות צעירים - ראשי מאהל המחאה בתל אביב ונציגי הסטודנטים התכנסו בשעות הצהרים באוניברסיטת תל אביב, על מנת לנסות לגבש מסמך בו יאגדו את עקרונות מאבקם ואת דרישותיהם מהממשלה. בפגישה החליטו נציגי מחאת האוהלים ברחבי הארץ להקים מטה משותף לכלל המאהלים, שבו יהיה נציג אחד מכל מאהל מחאה.

מחאת האוהלים - כותרות אחרונות:
השר אהרונוביץ’: ”מחאת האוהלים מוצדקת, עלינו לסייע”
ארגוני ימין יערכו צעדת דגלים ליד המאהל בתל אביב
מרגול: ”לא חידדתי את דבריי, אני בעד המפגינים”

הפגישה סגורה לתקשורת וצפויות להתקבל בה החלטות הנוגעות להמשך ניהול המחאה. בפגישה משתתפים נציגים מכ-40 מאהלים ברחבי הארץ וכן נציגים מהתאחדות הסטודנטים הארצית. בערב, יציגו ראשי המחאה את המסמך ליו"ר ההסתדרות, עופר עיני, וידונו בו עימו.

מסיבת עיתונאים במאהל המחאה בשדרות רוטשילד, 31.7.2011. נמרוד סונדרס
ראשי מחאת האוהלים בשדרות רוטשילד/נמרוד סונדרס

במהלך הפגישה צפויים המשתתפים לבחור נציג לכל מאהל, שייצג את אנשי המחאה בפורום משותף. בנוסף צפויים המשתתפים לגבש מסמך הבנות לקראת המשך המחאה, עליו יתבססו. על פי גורמים הלוקחים חלק בישיבה, היא צפויה לארוך עוד שעות ארוכות. "האנשים פה מוציאים קיטור", אמרו.

סטודנטים צועדים מהמאהל בשדרות רוטשילד לעבר  קריית הממשלה , יולי 2011. נמרוד סונדרס
פעילים ממאהל המחאה ברוטשילד צועדים היום לעבר קריית הממשלה עם חציר/נמרוד סונדרס

אחד ממובילי המחאה בתל אביב, יגאל רמב"ם, אמר לוואלה! חדשות לפני הפגישה, כי "אנחנו הולכים לגבש קו אחיד ולשמוע את התחושות והרצונות של כל נציגי המאהלים כי רוטשילד הוא לא המאהל היחיד בארץ, למרות שהוא הגדול מכולם. להערכתי, הם ישאלו שאלות קשות לגבי ההתנהלות שלנו וזה בסדר גמור. נגבש קו אחיד, בין אם זה להמשך המשא ומתן מול הממשלה, ובין אם זה להמשך ההתנהלות שלנו מבחינה ציבורית. אנחנו מקיימים את הפגישה הזו כדי שכולם ירגישו שותפים וכדי להביע תמיכה אחד בשני".

במהלך הדיון התגלעו גם לא מעט מחלוקות בין הנציגים: לוואלה! חדשות נודע כי במהלך הפגישה הוטחו האשמות קשות במובילי המחאה מהמאהל ברוטשילד שתפסו, לטענת המבקרים, את ההובלה מבלי להתייעץ עם יתר נציגי המאהלים בארץ על הדרך בה יש לנקוט. "עלה להם השתן לראש", אמר אחד ממשתתפי הפגישה. "זה נהיה פוליטי", אמר נציג המאהל בראשון לציון, דניאל ונה. "המטרה היא לא להפיל את הממשלה, אלא לשנות. החבר'ה במאהל ברוטשילד אמנם התחילו את המחאה, אבל הם חושבים שזה הוליווד. הם התאהבו במצלמות. הם בסך הכל ילדים בני 25 מי קבע שהם מייצגים את העם? אין להם שום ניסיון אז מה אם הם למדו כלכלה באוניברסיטה?".

לפניות לכתבים:
בועז - bobi1979@walla.com
ניר - nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully