וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ארדן: "לא מחפשים סדקים במחאה, נבצע שינויים"

השר להגנת הסביבה, הצפוי לקחת חלק בוועדה שתדון בבעיות הכלכלה, אמר כי בניגוד לפרסומים, הממשלה אינה מחפשת סדקים במחאת האוהלים. "נבחן עצמנו מכף רגל ועד ראש"

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן (ליכוד), התייחס הבוקר (שלישי) למחאה ההולכת וגוברת על יוקר המחיה. "אנחנו לא מעוניינים שהמחאה תיפסק, ולא מחפשים סדקים או בקיעים", אמר ארדן, מחברי הצוות המיוחד שהקים ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להידברות עם ראשי המחאות החברתיות. בראיון לגלי צה"ל, הוסיף ארדן כי "יש כאן הזדמנות לבחון איך מבצעים שינויים במערכת הכלכלית - דבר שבגלל העומס היומיומי אנחנו, וממשלות אחרות, לא התעסקנו בו מספיק".

מחאת האוהלים - כותרות אחרונות:
הנשיא פרס לראשי המחאה: ”כבשתם את לב העם”
יו”ר הכנסת על המחאה: ”מזהה ניצנים של אנרכיה”
שביתת המחאה: מי באמת לא הלך לעבודה?

"בזכות הצוות שיוקם נבחן עצמנו מכף רגל ועד ראש, ונראה איך אפשר להקל על סטודנטים ומשפחות. במקביל, נמסה יותר את מי שקל לו יותר לשלם", אמר ארדן, "הוועדה תצא לדרך בימים הקרובים, תחקור את הנושא במשך מספר שבועות - זמן קצר מספיק כדי שזה לא יימרח, אך ארוך מספיק כדי שהעבודה תהיה רצינית ומקצועית".

כאמור, ראש הממשלה נתניהו הודיע בישיבת שרי הליכוד ביום ראשון על הקמת הצוות לטיפול בדרישות המפגינים. הוא החליט כי בראש הצוות יעמוד שר האוצר, יובל שטייניץ, ויהיו חברים בו מספר שרים בהם, שר החינוך גדעון סער, והשר ארדן. כמו כן, בצוות יהיו חברים מספר יועצים בהם פרופ' איתן ששינסקי (שעמד בעבר בראש ועדות ציבוריות שנקראו על שמו), הפרופ' יוג'ין קנדל וכן נציג מטעם בנק ישראל.

"במציאות מאתגרת ומורכבת, הממשלה חייבת לפעול בדרך אחראית ושקולה ולהימנע מצעדים פופוליסטים ולא-אחראים, שידרדרו את המדינה למצב כמו שיש בחלק ממדינות אירופה, שהגיעו לסף פשיטת רגל", אמר נתניהו, "נהגנו באופן שקול בשנים האחרונות, ויש לנו כלים לעשות זאת, הכלכלה צומחת ויש ירידה באבטלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully