וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כביש החוף: נהג בן 24 ירד לצד הכביש ונדרס למוות

צעיר שנהג במשאית ירקות, עצר בשולי הדרך במחלף נתניה. נהג משאית אחרת שחלף במקום לא הבחין בו בשל החשיכה, פגע בו, וגרר אותו לאורך עשרות מטרים. מותו נקבע במקום

צעיר בן 24 נהרג הבוקר (שלישי) בכביש 2 מפגיעת משאית, סמוך למחלף נתניה. צוות מגן דוד ממרחב שרון קבע את מותו. מחקירה ראשונה עולה כי מדובר בנהג משאית, שירד מתא הנהג אל הכביש, ונעמד בשול הדרך. ככל הנראה, נהג המשאית הפוגעת, לא הבחין בצעיר בשל החשיכה, ומעוצמת הפגיעה והבלימה הפתאומית, נפצע אף הוא פצעים קלים, ופונה לקבלת טיפול רפואי. הוא ייחקר בהמשך. מנוף גדול הוזעק למחלף כדי לפנות מהמקום את שתי המשאיות. כמה נתיבים בכביש נסגרו לתנועה.

רב-פקד דוד בר חנין, קצין אגף התנועה במרחב שרון של המשטרה, סיפר לוואלה! חדשות כי התאונה אירעה סמוך לשעה ארבע בבוקר. "הנהג ככל הנראה ירד מהמשאית, כדי לסדר ירקות שהיו בתא המטען. משאית שהובילה מוצרי חלב הגיחה מאחור, ופגעה בו. הצעיר נגרר לאורך הכביש למרחק של כחמישים מטרים. לא נותר אלא לקבוע את מותו". לדברי בר חנין, הכביש נחסם בין היתר משום שסחורה רבה שהועמסה על שתי המשאיות התפזרה לכל רוחב המחלף.

אתמול נפצע קשה רוכב אופניים בן 70 בתאונת דרכים שאירעה ברחוב כצנלסון ברעננה. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. עוד אתמול, חייל צה"ל כבן 20 נפצע באורח קשה לאחר שהתהפך עם רכבו סמוך ליישוב עינב שבשומרון. צוות של מד"א פינה את החייל להמשך טיפול בבית החולים בילינסון.

עוד בנושא:
בשבת: שני הרוגים בתאונות, באשדוד ובנצרת עילית
בשישי: אם ובנה נפצעו קשה בהתנגשות שני כלי רכב בצפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully