וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים הלילה בתאונות, באשדוד ובנצרת עילית

קובי דוד

30.7.2011 / 4:25

רוכב אופנוע התהפך בצפון ונהרג - וידידתו שישבה במושב האחורי נפצעה פצעים קשים. צעיר בן 28 נהרג באשדוד, כשמכוניתו התנגשה בעץ מסיבה שטרם התבררה

רוכב אופנוע נהרג הלילה (שבת) בתאונת דרכים בכביש 6500, בדרך המובילה בין נצרת עילית לריינה. מחקירה ראשונה עולה כי הוא התהפך עם רכבו, ונהרג במקום. אישה שנסעה לצדו וישבה במושב האחורי של האופנוע, נפצעה פצעים קשים. צוות מגן דוד אדום פינה אותה לבית החולים העמק בעפולה, ובוחני תנועה ממרחב צפון של המשטרה הגיעו לזירת התאונה, ובוחנים מה גרם להתהפכות האופנוע.

זמן קצר לפני כן, באשדוד, נהרג צעיר כבן 28. המכונית שבה נהג התנגשה בעץ מסיבה שטרם התבררה, ומותו נקבע במקום. בוחני תנועה ממרחב לכיש של המשטרה הוזעקו למקום, ובדקו את נסיבות התאונה.

שלשום נהרג קשיש כבן 80 שרכב בקלנועית. משאית פגעה בו ברחוב טרומפלדור בנהריה, והמשטרה מעריכה כי הקשיש, שיצא לדרך בשעת בוקר מוקדמת, לא הבחין בתמרור עצור, וחצה את הכביש מבלי להביט לשני הצדדים. הנהג הפוגע, כבן 30, עוכב לחקירה.

יום קודם לכן, נהרג נהג כבן 35 כשמכוניתו התהפכה בצומת ביל"ו, סמוך לרחובות. צוות מגן דוד קבע את מותו, ופינה אותו לבית החולים קפלן ברחובות. צעיר כבן 18 שישב עמו במכונית, ונפצע פצעים בינוניים. טרם ברור מה גרם לנהג להתהפך.

עוד בנושא:
נהג קלנועית בן 80 נהרג מפגיעת משאית
בשבוע הקודם: שבעה הרוגים בכבישים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully