וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרת הפיצוץ בלבנון: בנו של עימאד מורנייה?

ניר יהב

1.8.2011 / 21:55

בניגוד לדיווחים קודמים לפיהם מטרת הפיצוץ בלבנון היתה פגיעה בסמיר קונטאר, טוען אתר לבנוני כי המטרה היתה דווקא מוסטפא מורנייה שמשרדו נמצא בבניין

האם הפיצוץ שאירע ביום שישי ברובע הדאחייה בביירות לא נועד לפגוע בסמיר קונטאר, כפי שפורסם, אלא דווקא בבנו של עימאד מורנייה? אתר אינטרנט ערבי דיווח היום (שני) כי מידע שהגיע מתושבים ברובע הדאחייה מעלה כי בקומה ה-11 בבניין שבו אירע הפיצוץ ישנה דירה השייכת למוסטפא מורנייה, בנו של בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה שחוסל ב-2008 בדמשק.

עוד על הפיצוץ בלבנון:

"הפיצוץ בביירות כוון נגד בכיר מאוד בחיזבאללה"
דיווח: פיצוץ בביירות, "היעד - סמיר קונטאר"

על פי הדיווח, הדירה בבניין משמשת את מורנייה כמשרד והוא אינו מתגורר שם. עוד דווח כי בכירים בחיזבאללה הוכו בהלם כששמעו היכן אירע הפיצוץ. "התברר להם שמוסטפא מורנייה עזב את הדירה חמש דקות בלבד לפני הפיצוץ", נמסר. לטענת האתר, כתוצאה מהפיצוץ נהרג אחד מעוזריו של מורנייה.

אחד משכני הבניין שבו אירע הפיצוץ אמר בעילום שם לאתר כי ייתכן וחיזבאללה הוא זה שגרם לפיצוץ "על מנת להיפטר מפעיל בארגון המחזיק מידע ביטחוני רגיש". השכן הכחיש את השמועות לפיהן היעד לחיסול היה המחבל הלבנוני סמיר קונטאר, ששוחרר מהכלא הישראלי במסגרת עסקה בין ישראל לחיזבאללה: "קונטאר גר רחוק ממקום הפיצוץ. חיזבאללה הפיץ את השמועות כדי שלא יתעוררו נגדו חשדות וכדי לבלבל את דעת הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully