וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פעילי ימין צעדו: התנחלויות - הפתרון לדיור

יהושע בריינר

1.8.2011 / 16:12

נוער הגבעות גם מוחה: צעדו בתל אביב בקריאה לחיזוק ההתנחלויות. "מטרת הצעדה היא לפנות את תשומת לב הציבור להרי השומרון, שהם היסוד של כל מה שקורה במדינה"

לאור מחאת האוהלים הגואה החליט גם נוער הגבעות להצטרף לחגיגה: צעדה של כ-200 מתנחלים ופעילי ימין יצאה הבוקר (שני) מאזור צומת גלילות שבמרכז הארץ, דרך מאהל הדיור בשדרות רוטשילד, לכיוון הרי השומרון, בקריאה לחיזוק ההתנחלויות. הצעדה, אותה ארגנו מספר תנועות ימין, זכתה לכינוי "עלה נעלה", והתכנון הוא שהיא תגיע בתוך שלושה ימים אל אזור השומרון, שם תקיים עצרת גדולה באזור המאחז עלי עין שפונה מספר פעמים בחודשים האחרונים.

מחאת האוהלים - כותרות אחרונות:
"הדרישה להכנסת מצלמות לפגישה עם רה"מ - טעות"
עיני: "אם המטרה היא להפיל את ביבי - אני לא ש?ם"
שביתת המחאה: מי באמת לא הלך לעבודה?

הפגנה של מתנחלים מול מחאת הדיור ברוטשילד תל אביב, יולי 2011. שי אוקנין
"עם ישראל אוהב את ארצו ורוצה לעלות ולהתיישב בכל מרחבי ארץ ישראל". צעדת המתנחלים, הבוקר ליד המאהל בדרות רוטשילד בתל אביב/שי אוקנין

"עם ישראל אוהב את ארצו ורוצה לעלות ולהתיישב בכל מרחבי ארץ ישראל", אמרו מארגני הצעדה והוסיפו כי "זו התשובה לחולשות המדיניות, זו התשובה לבעיות הדיור ועל אף כל ניסיונות ההשתקה וסתימת הפיות נמשיך בדרכנו".

תחילת הצעדה התעכבה בשל מניעתה על ידי המשטרה, שטענה כי האירוע כלל לא היה מתואם איתה. מארגני הצעדה הכחישו טענות המשטרה וטענו מצדם כי כבר שבועות ארוכים שהמשטרה נמנעה מלאשר את תוואי הצעדה, זאת על אף שפרטיה נשלחו מזמן.

הפגנה של מתנחלים מול מחאת הדיור ברוטשילד תל אביב, יולי 2011. שי אוקנין
"נוכחות ישראלית רחבה בשומרון תהיה טובה מכל הבחינות, גם מבחינת הדיור, גם מבחינה ביטחונית וגם מבחינה מוראלית". צעדת המתנחלים, הבוקר/שי אוקנין

דניאלה וייס, ממובילות הצעדה, טענה כי בעת שבכל הארץ מתקיימות בימים אלו הפגנות ללא אישור, כוחות הביטחון בוחרים דווקא שלא לאשר צעדת של הימין. "מטרת הצעדה היא לפנות את תשומת לב הציבור להרי השומרון, שהם היסוד של כל מה שקורה במדינה", אמרה וייס והוסיפה כי "נוכחות ישראלית רחבה בשומרון תהיה טובה מכל הבחינות, גם מבחינת הדיור, גם מבחינה ביטחונית וגם מבחינה מוראלית". עוד אמרה וייס כי "אילו היו בונים יותר באזור השומרון - גם בעיית הדיור הנוכחית הייתה נפתרת".

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully