וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני: "אם המטרה היא להפיל את ביבי - אני לא ש?ם"

יו"ר ההסתדרות תוקף בחריפות את מארגני מחאת הדיור, שביקשו מבנימין נתניהו "לקיים הידברות בנוכחות מצלמות". לדברי עיני, "יש גבול כמה אפשר להשפיל ראש ממשלה"

יו"ר ההסתדרות עופר עיני התייחס הבוקר (שני) למפגש שקיים אמש עם נציגי מחאת הדיור. לאחר הפגישה דיווחו נציגי המוחים כי השיחה הייתה "קרה" וכי הצדדים לא הצליחו לסכם על צעדים בוני אמון. הצדדים קבעו להיפגש שוב ביום שלישי, על מנת לגבש רשימת דרישות ברורה ורחבה לממשלה. בראיון לגלי צה"ל אמר עיני כי "המאבק הוא מאבק של העם ולא של ההסתדרות. הייתה בפגישה שקיימנו אווירה חד-משמעית שצריכים לצאת עם תוצאה, אבל צריך לחדד מה צריך להביא".

עיני הוסיף כי "כולם חושבים שיש מצוקה אמיתית ושצריך לפתור את בעיית הדיור, אבל אני חייב להגיד שאם המטרה היא להפיל את ביבי, אני לא שותף למטרה. אם הייתי חושב כך, הייתי פורש. לא הצבעתי לו, אבל אנחנו לא מצרים ולא סוריה. יש מצוקה חברתית אמיתית. רוב הממשלות התנכרו לעם והלכו לקו קפיטליסטי".

עיני תקף בחריפות את דרישת מובילי המחאה, שביקשו מראש הממשלה "לקיים הידברות בשקיפות מלאה ובנוכחות מצלמות". לדבריו, "המדינה חייבת לתת יותר לאזרחיה, אבל יש גבול כמה אפשר להשפיל ראש ממשלה וחובתם של האזרחים היא לכבד אותו בכל מצב. סוף סוף הצלחנו להשיג דבר אחד גדול – לשנות את סדר היום, אבל מצד שני לא צריך לרסק את המדינה. אני ער למסע ההסתה שקיים ברשת. אנחנו צריכים למחות, אבל אני לא בעד לבייש ראש ממשלה".

בתוך כך, בהמשך למחאת האוהלים הפוקדת את ישראל כבר למעלה משבועיים, היום נערכים עיצומים בשלטון המקומי. במסגרת העיצומים אין קבלת קהל, הזבל לא נאסף מהרחובות ולא ניתנים שירותים למשרדי הממשלה המוצבים בערים שנוקטות בעיצומים.

המחאה בעיצומה - הכותרות האחרונות:
מחאת האוהלים: השלטון המקומי נגד משרדי הממשלה
מארגני שביתת המחאה: ”קוראים לכל הציבור להישאר בבית”
התוכנית של נתניהו: הקלות למעמד הביניים
גל המחאה השפיע על הצריכה: "הלקוחות חושבים פעמיים"
מחאת הדיור: יוצרים חרדים הגיעו למאהל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully