וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח הרב אבוחצירא הואשם בעבר בתקיפת אשתו

גלעד גרוסמן

31.7.2011 / 14:30

"אני אקבור אותך" - כך איים על אשתו אשר דהאן, החשוד ברצח הרב אבוחצירא לפני כארבע שנים, כפי עולה מכתב האישום שהוגש נגדו בעבר. בתוך כך, אריה דרעי ספד לרב: "השאיר חלל גדול"

אשר דהאן, תושב אלעד בן 42 החשוד ברצח הרב אלעזר אבוחצירא בשבוע שעבר בבאר שבע, איים בעבר על אשתו ואף הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפתה. לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגש בחודש פברואר אשתקד אישום נגד דהאן לפיו בשנת 2007 התפתח ויכוח בינו לבין אשתו בביתם במהלכו איים דהאן על אשתו ואמר "אני אקבור אותך". האשה השיבה לו: "תקבור את אמא שלך" ובתגובה סטר לה דהאן. במסגרת האישום השני, באוקטובר 2009 בביתם באלעד, תלתה אשתו של דהאן כביסה בתוך הבית. דהאן דחף אותה בחוזקה על מתלה הכביסה והשליך לעברה סלסלת קש אשר פגעה בכתפה. הוא הואשם בעבירות של איומים ותקיפה בנסיבות מחמירות.

עוד בנושא רצח הרב אבוחצירא:
הרב אלעזר אבוחצירא נרצח בדקירות בישיבתו בבאר שבע
בנו של הרב אבוחצירא ספד: "השם מנסה אותנו עכשיו"
הרב שנרצח בבאר שבע - מקובל, בן למשפחה מיוחסת
"החשוד ברצח הרב לא היה מרוצה מהטיפול שקיבל"

הרב אבוחצירא נדקר למוות במרכז לימודים תורני בבאר שבע, ככל הנראה על ידי דהאן שביקש לקבל את ברכתו. צוות מד"א שהוזעק למקום פתח במאמצי החייאה אולם לאחר זמן מה נאלץ לקבוע את מותו של הרב. במשטרה מעריכים כי המניע לרצח הוא חוסר שביעות רצון שהביע דהאן מהטיפול שקיבל מהרב אבוחצירא בנושא בעיות בחיי הזוגיות שלו.

מעצרו של דהאן הוארך בבית משפט השלום בבאר שבע ב-12 ימים במהלכם הוא צפוי לעבור בדיקה פסיכיאטרית בכדי לבדוק האם היה שפוי בעת המעשה בו הוא חשוד. פרקליטו, עורך הדין ד"ר יובל איבדרו, מהסניגוריה הציבורית, אמר ביום שישי כי "דהאן מצטער על התוצאה של המעשה, הוא אמר שהוא לא התכוון שהדבר יגיע לכדי כך. דהאן משתתף בצער המשפחה והוא לא חשב שזאת תהיה התוצאה הסופית של מה שקרה".

בתוך כך, אריה דרעי התייחס היום (ראשון) לרצח הרב אבוחצירא. דרעי סיפר בראיון לגלי צה"ל כי "הרב אבוחצירא נחשב כבר 30 שנה לאחד מוותיקי האדמו"רים בארץ. הוא התחיל בגיל צעיר מאוד ומשך אחריו גם ספרדים, גם חילונים וגם אשכנזים". על הקשר האישי שלו עם הרב סיפר דרעי כי "הכרתי אותו בתחילת שנות ה-80' ומאוד נקשרתי אליו. הייתי אצלו בשבתות והיינו מיודדים תקופה ארוכה. הוא היה אדם שתמיד היה חכם גדול ותמיד עזר. הייתה לו דרך מיוחדת, גלימה, כיסוי עיניים, והוא ולא הלך לאף מקום ציבורי. יום יום, הגיעו אליו אנשים והוא קיבל בסבלנות את כולם. אני בטוח שהם מרגישים אווירת יתמות, הם התרגלו כל שבועיים להתייעץ איתו ועכשיו יש להם חלל גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully