וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארגנות מחאת העגלות: "הצלחה אדירה, זו רק ההתחלה"

מארגנות מחאת העגלות מאושרות ואפילו המומות מאלפי האנשים שהגיעו למחאה על יוקר גידול הילדים. "אנחנו הציבור הכי גדול בארץ וכולנו מאוחדים". ביום ראשון תיערך צעדת עגלות בי-ם

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

מארגנות המחאה על יוקר גידול הילדים בישראל - "מחאת העגלות" - הביעו אמש (חמישי) סיפוק רב מההצלחה של ההפגנות שנערכו אתמול ברחבי הארץ ואלפי האנשים שהגיעו אליהן. "אנחנו מרוצות. זה הרבה יותר ממה שציפינו, היו מפגינים בכל כך הרבה מקומות, כל שנייה קיבלנו עוד טלפון לגבי עיר נוספת בה יש הפגנה", סיפרה אחת ממובילות המחאה, ענת רוזיליו. "יש תחושה שההורים רוצים לעשות משהו בשבילם. משהו שאי אפשר לבלבל אותו עם פוליטיקה, שמאל, ימין או אידאולוגיה. יש אג'נדה שכולם שותפים לה שהיא שההפקרות של ההורים חייבת להיפסק".

צעדת המחאה המרכזית התקיימה בתל אביב והיא יצאה בשעה 17:30 מצומת הרחובות שדרות בן ציון פינת קינג ג'ורג' לכיוון שדרות רוטשילד, שם כזכור הוקם מאהל מחאת הדיור שגרר אחריו מחאות נוספות בכל רחבי הארץ. ההורים הניפו שלטים בהם נכתב, בין היתר: "ילדים - לעשירים בלבד".

צעדות נוספות התקיימו אמש גם בראשון לציון, גבעתיים, חולון, מודיעין, אריאל, אשדוד, אשקלון, הרצליה, כפר סבא, רעננה, רחובות, חיפה, נס ציונה, שדרות, באר שבע ופתח תקווה. ברוב הערים, צעדת ההורים הגיעה למאהלי המחאה על מחירי הדיור שהוקמו בעיר.

מחאת העגלות בתל אביב, יולי 2011. שי אוקנין
"ילדים - לעשירים בלבד". מחאת העגלות בתל אביב, היום/שי אוקנין

גם ליאת ורדי בר, אף היא ממובילות המחאה, סיפרה שכמות האנשים שהגיעו להפגין היו מעבר לכל ציפיותיה. "אנחנו מרוצות מאוד ואפילו די המומות ומאושרות מהכמויות המטורפות של האנשים. זו רק ההתחלה", אמרה ורדי בר.

באשר לתוכניות בעתיד, סיפרה רוזיליו, כי "אנחנו מנסות לבנות איזושהי דרך ליישם את המטרות שלנו, הדרך העיקרית תהיה לובי בכנסת וגם במועצות המקומיות. הריצה למרחק היא חוק חינוך חינם מגיל שלושה חודשים עליה נעבוד בלובי. אנחנו הציבור הכי גדול בארץ וכולנו מאוחדים". עוד נמסר ממטה מאבק ההורים, כי ביום ראשון תיערך צעדת עגלות בירושלים.

עוד באותו נושא:
הורים צועדים בכל הארץ: "ילדים – לעשירים בלבד"
ביקורת גוברת בממשלה: "יש לשנות סדרי עדיפויות"
מחאת הדיור: תמונת מצב של מאהלי המחאה בארץ

(עדכון: 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully