וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אד מיליבנד יפסיק לנחור, אך קולו ימשיך לאנפף

דאגתם של הבריטים נתונה בימים אלו לתוצאות הניתוח שעבר מנהיג הלייבור באפו: האם המהלך שנועד לסייע לו להירדם הצליח גם לשנות את קולו המעצבן? במשרדו התעקשו: "זו בכלל לא המטרה"

אד מיליבנד, מנהיג מפלגת הלייבור וראש האופוזיציה בפרלמנט הבריטי, מחלים בימים אלה מניתוח שנועד לתקן את סטיית המחיצה באפו - פעולה שאמורה לסייע לו להירדם ביתר קלות, ולאפשר לאשתו ליהנות משינה נטולת נחירות מצד בעלה. אולם אין מדובר רק בעניין בריאותי - על פי כמה מעיתוני הממלכה, מדובר באירוע שיכול לקבוע את תוצאות הבחירות הבאות בבריטניה.

רופאיו של מנהיג הלייבור טוענים כי הפרעות השינה שלו נבעו מדום נשימה - מצב נשימתי שבו אוויר אינו מגיע לאפו כפי שנדרש. כתוצאה מכך, הוא מתעורר באמצע הלילה ממחנק.

אלא שלכולם בבריטניה ברור - כך לפחות טוענת התקשורת - שהטענות לגבי מצבו הרפואי של מיליבנד נועדו לטשטש את העניין האמיתי העומד מאחורי המהלך הרפואי: שעה לאחר הניתוח, כבר איפשרו סוכנויות ההימורים בממלכה להמר: האם הצליחה הפעולה הרפואית או לא להביא לשינוי בקולו המאנפף - ולדעת הבריטים, המעצבן - של יו"ר האופוזיציה.

על פי דיווח ה"גרדיאן" בנושא, מחקרים מצביעים על כך שקולם של המועמדים בבחירות משפיע על הבוחרים אף יותר מתוכן הנאומים שלהם. פוליטיקאים בריטים רבים עברו הדרכות על מנת להעמיק את הטון שלהם, ולכן גם למיליבנד, כך גורס ה"גרדיאן", לא מומלץ להקל ראש בתוצאות הניתוח.

מיליבנד עצמו טרם ערך הופעה פומבית מאז הניתוח, כך שקשה לדעת בשלב זה לדעת אם הניתוח הצליח לשדרג בדרך קסם את יכולתו הרטורית. אולם לפחות לפי הגרסה הרשמית, תומכי הלייבור לא צריכים לתלות בו תקוות גדולות: "הניתוח לא שינה את קולו, וגם לא נועד לעשות זאת", טען בתוקף גורם רשמי ממשרדו של מיליבנד. במקביל, פרסם ה-BBC סטטיסטיקה לפיה רק כ-20% מניתוחי המחיצות אכן מצליחים להביא לשינוי בקול.

יש לציין כי לפי שעה, סקרי הפופולריות מיטיבים עם מיליבנד ללא קשר לקולו, כך שלפחות עד מבחנו הגדול הבא - הנאום בכנס הסתיו של המפלגה - הוא יכול לישון בשקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully