וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אד מיליבנד גבר על אחיו ויעמוד בראש הלייבור

אד מיליבנד, לשעבר שר האנרגיה, ניצח את אחיו דיוויד מיליבנד, לשעבר שר החוץ, ויעמוד בראש מפלגת הלייבור הבריטית. אד זכה בתמיכתם של ועדי העובדים ופעילי השטח

מפלגת הלייבור הבריטית בחרה היום (שבת) את אד מיליבנד, לשעבר שר האנרגיה הבריטי, לעמוד בראשה, במסגרת הבחירות הפנימיות במפלגה. מיליבנד התמודד בבחירות הפנימיות מול חמישה מועמדים, ביניהם אחיו, דיוויד מיליבנד, שהיה שר החוץ של בריטניה בעבר ונחשב המועמד המועדף על ראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר. בסיבוב ההצבעה האחרון בו התמודדו שני האחים בלבד, זכה אד מיליבנד ל-50.65% מהקולות, ואילו אחיו, דיוויד, זכה ל-49.35%.

נראה כי התמיכה באד מיליבנד התגברה לקראת סיום ההצבעה. חברי הפרלמנט של מפלגת הלייבור הצביעו ברובם עבור דיוויד אך עובדה זו לא הספיקה לו על מנת לנצח את אחיו שזכה בתמיכת ועדי העובדים ופעילי השטח.

דיוויד, שניהל מאבק עיקש באחיו לאורך מערכת הבחירות, מיהר לברך את המנצח על הזכייה, בתחילה במחיאות כפיים ולאחר מכן בחיבוק חמים, אותו פירשו חברי הלייבור כצעד בדרך לאחדות מחודשת בתוך המפלגה. כעת נותר לראות האם יסכים דיוויד לשרת בממשלת הצללים אותה ינהל אחיו.

במעמד ההכרזה על ניצחונו אמר אד מיליבנד כי "אפילו בחלומותי הגדולים ביותר לא האמנתי שיבוא יום בו אנהיג את המפלגה. שימו בי את מבטחיכם, אני נחוש לשלם את חובי זה לכם". מיליבנד פנה לאחיו ואמר לו: "דיוויד אני אוהב אותך כאח ויש בי הערכה עצומה לקמפיין שניהלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully