וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור פינקלשטיין ניסה "לקנות רצח" של עד מדינה

גלעד גרוסמן

28.7.2011 / 10:20

כתב אישום נוסף נגד הפרקליט השוהה במעצר מעלה כי הוא ניסה לשכנע אסירים להרעיל בציאניד את עד המדינה, שהיה אמור להעיד נגדו בפרשה אחרת בה היה מעורב. גם מעצרו של אביו הוארך

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

ממשיך להסתבך: לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד עו"ד גור פינקלשטיין ונגד אביו יצחק פינקלשטיין, בגין ניסיון לשידול לרצח של עד המדינה בפרשה אחרת בה מעורב הפרקליט. עד המדינה אמור להעיד נגד פינקלשטיין הבן במסגרת האשמות נגדו לפיהן שכר בני משפחת פשע מיפו כדי שיפגעו בעובד עיריית תל אביב, שוטה חובל, ובבן זוגה של גרושתו, דניאל כהן.

עוד על פרשת עו"ד גור פינקלשטיין:
המשטרה: פינקלשטיין השתמש באביו להזמנת חיסול
חשד: עו"ד פינקלשטיין ניסה להזמין רצח עד במשפטו
פרשת עו"ד פינקלשטיין: הוגש אישום בניסיונות רצח

על פי כתב האישום שהוגש היום על ידי עורכי הדין זהר דלב, נעם שביט ויוני חדד מפרקליטות מחוז תל אביב, פינקלשטיין ניסה לשדל אסיר לרצוח את עד המדינה באמצעות ציאניד בזמן ששהה בכלא השרון. לטענת הפרקליטות, פינקלשטיין הציע לשלם לאסיר סכום כסף נכבד ומסר לו חבילות סיגריות. בנוסף, הוא ניסה לשדל אסיר אחר, שמשמש כסוכן משטרתי, לרצוח את עד המדינה באמצעות מנת יתר של סמים. הוא אף ביקש מהאסיר לרצוח את ניזאר בכר, אחד הנאשמים האחרים בפרשה. על פי כתב האישום, הציע פינקלשטיין לשלם בין 50 ל-70 אלף דולר עבור מעשי הרצח.

"יוריד את השמיים למען בנו"

כדי להוציא את מקרי הרצח לפועל, מסר פינקלשטיין לאביו יצחק את מספר הטלפון של המתנקש והאב יצר עימו קשר ותכנן לשלם לו מקדמה. בכתב האישום נטען עוד כי השניים קשרו קשר לרכוש כלי נשק שונים ולהטמינם בחצר ביתו של בכר, אותו כאמור תכננו לרצוח גם כן, כדי לבצע עסקה עם המדינה במסגרתה יחשפו את מיקום הנשק תמורת הקלה בעונשם.

עוד מואשמים השניים כי בעת שפינקלשטיין ישב בבית המעצר קישון, הוא הציע 100 אלף דולר לאדם מסוים כדי שידיח ויטריד עדי תביעה על מנת שישקרו במשטרה או בבית המשפט. בידי הפרקליטות הקלטה, בה נשמע פינקלשטיין משוחח עם הסוכן המשטרתי ואומר: "לא רוצה שייראו שדקרו אותו או משהו כזה. אני מעדיף שזה ייראה כאילו הוא לקח יותר מדי סמים או משהו כזה".

מעצרו של האב הוארך הבוקר בשבוע בעוד שפינקלשטיין עצמו נתון ממילא במעצר עד תום ההליכים, בשל ההאשמות הקודמות נגדו. בדיון בהארכת המעצר, טענה הפרקליטות כי השניים לא בחלו באמצעים בדרכם להכשיל את ההליך השיפוטי וביקשו לפגוע בכל מי שעמד בדרכם. עוד צוין, כי יצחק פינקלשטיין מוכן להוריד את השמיים למען בנו, ולעשות הכל - אף במחיר חיי אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully