וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עו"ד פינקלשטיין ניסה להזמין רצח עד במשפטו

קובי מנדל

17.7.2011 / 7:13

עורך הדין הנאשם בניסיון לחסל את בן הזוג של גרושתו ובכוונה לפוצץ את בניין הסיינטולוגיה, חשוד כי ניסה להזמין רצח של עד מרכזי בפרשה. פינקלשטיין יובא להארכת מעצר

עורך הדין גור פינקלשטיין, העצור בכלא השרון ושנגדו מתנהל משפט בגין מעורבות בניסיונות לרצח, נעצר אתמול (שבת) בחשד שהיה מעורב בניסיון לרצח נוסף – של עד במשפטו. על פי החשד, במהלך שהותו בכלא, חבר פינקלשטיין לאדם אחר, והציע לו סכום כסף כדי שירצח עד שאמור היה להעיד נגדו במסגרת המשפט המתנהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב. יצוין כי העד, שסומן כמטרה לחיסול, עצור אף הוא בפרשה.

עוד על משפט פינקלשטיין:
ניסיון לחסל שייח’, שותף שבגד: כך נלכד העו”ד
גרושתו של עו”ד פינקלשטיין: ”מועקה לצד הקלה”
פרשת עו”ד פינקלשטיין: הוגש אישום בניסיונות רצח

פינקלשטיין נעצר בעקבות מידע מודיעיני שהגיע ליחידה המרכזית של שירות בתי הסוהר, בעקבותיו נפתחה ביחידה חקירה משותפת עם מקבילתה במחוז חוף. אתמול, במסגרת פעילות משותפת של שתי היחידות, נעצר אדם המקורב לפינקלשטיין, ובמקביל נעצר גם פינקלשטיין בכלא שרון, וכן חשוד שלישי המעורב באירוע. המשטרה תבקש הבוקר להאריך את מעצר השלושה בבית משפט השלום בחיפה.

נגד פינקלשטיין מתנהל משפט, במסגרתו הוא נאשם כי יחד עם חמישה מבני משפחת בכר מיפו, ניסו לפגוע בשורה של אנשים, בהם בכיר בעיריית תל אביב, שוטה חובל, בן זוגה של גרושתו של פינקלשטיין, דניאל כהן, וכן ניסיון לרצוח אדם בשם אליא זקאק. פינקלשטיין עצמו מואשם בניסיון רצח אחד - של דניאל כהן.

לטענת הפרקליטות, פינקלשטיין ניסה לפגוע בחובל לאחר שזה הוציא צו הפסקת עבודה למבנה הסיינטולוגיה שבבעלות פינקלשטיין. פינקלשטיין והנאשמים האחרים הטמינו מטען חבלה שייצרו מתחת לרכבו של חובל. מהפיצוץ נגרם נזק לרכב ולכלי רכב שחנו בסמוך, אולם חובל עצמו לא נפגע. לאחר שניסיון החיסול כשל, ניגש אחד הנאשמים (יוסף בכר) אל חובל סמוך למקום עבודתו בעירייה, הציג עצמו כשוטר וביקש ממנו לעצור את הרכב ולצאת ממנו ואז תקף אותו באמצעות שוקר חשמלי והיכה אותו בפניו. כתוצאה מכך נגרמו לחובל חבלות בשפתו, לסתו ושיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully