וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד השופט: "9 שנים הוא עשה בי כרצונו"

הפרקליטות תכריע אם להעמיד לדין את שופט בית משפט השלום לשעבר, אריה אטיאס, בחשד שהטריד מינית את הקלדנית שעבדה תחתיו. הקלדנית : "הייתי כמו פלסטלינה בידיו"

"יש לי סוג של הקלה שהאמת יוצאת לאור", אמרה הבוקר (חמישי) הקלדנית שנפלה על פי החשד קורבן לעבירות מין מצד שופט בית משפט השלום בתל אביב לשעבר, אריה אטיאס. אטיאס חשוד שביצע את המעשים בקלדנית במהלך תשע שנים, עד שנת 2009. היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה קבעה לאחרונה כי קיימת תשתית ראייתית להעמיד לדין את אטיאס בגין ביצוע עבירות מין והטרדה מינית של הקלדנית שעבדה תחתיו. החומר הועבר לידי היועמ"ש ופרקליט המדינה, שיכריעו אם להעמיד את השופט לשעבר לדין.

"קיבלתי חיזוק משמעותי היום. ידעתי מה האמת והלכתי איתה עד הסוף. היה לי ברור שהמשטרה בדקה את הממצאים", הוסיפה הקלדנית בראיון לגלי צה"ל. "במשך תשע שנים הייתי כמו פלסטלינה בידיים שלו. הוא השתלט לי על החיים ועשה במי מה שרצה, איפה שרצה. התעלל בי נפשית וגם פיזית".

הקלדנית תקפה את מערכת המשפט וטענה כי "שם דאגו בעיקר לשמור על השקט התעשייתי וגוננו עליו במקום עלי. זה בא לידי ביטוי בכך שהם לא הוציאו את זה החוצה. הוא טען שזה רומן. לא אני. היום אני עושה מה שאני יכולה כדי לשקם את עצמי ולהחזיר את הכוח. להיאבק על האמת שלי. אני עובדת ומקיימת את עצמי כמיטב יכולתי, זה לא קל. זה קושי נוראי ויום יומי. אני מתמודדת בתוך מערכת סגורה. כל צעד שאני אעשה, יסתכלו עלי במבטים ורכילויות וזה הקושי היותר גדול".

מקרה דומה אירע בדצמבר האחרון. סגן נשיא בית משפט השלום בהרצליה, השופט מאיר שנהב, הגיש אז את התפטרותו לנשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, לאחר שבמערכת המשפט התקבל מידע אנונימי, לפיו הוא חשוד שנהג להטריד מינית אישה שעבדה תחתיו.

השופט מסר בתגובה כי התפטרותו נבעה מחילוקי דעות עם נשיאת בית המשפט בו כיהן. מדוברות בתי המשפט נמסר כי הם אינם מגיבים למידע.

עוד בנושא
המשטרה ממליצה להאשים שופט לשעבר בגין עבירות מין
שופט שנחשד בהטרדה מינית התפטר מתפקידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully