וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ממליצה להאשים שופט לשעבר בגין עבירות מין

גלעד גרוסמן

27.7.2011 / 16:14

היחידה הארצית לחקירות הונאה קבעה לאחרונה כי קיימת תשתית ראייתית להעמדתו לדין של שופט בית משפט השלום בתל אביב לשעבר, אריה אטיאס בגין הטרדה מינית של קלדנית שעבדה תחתיו

האם שופט לשעבר ישוב לבית המשפט אבל הפעם על דוכן הנאשמים? היחידה הארצית לחקירות הונאה קבעה לאחרונה כי קיימת תשתית ראייתית להעמיד לדין את שופט בית משפט השלום בתל אביב לשעבר אריה אטיאס בגין ביצוע עבירות מין והטרדה מינית של קלדנית שעבדה תחתיו. ההחלטה אם להעמידו לדין תיבחן על ידי היועמ"ש ופרקליט המדינה.

לפני כשנתיים התפטר אטיאס מתפקידו לאחר שנודע דבר הקשר המיני בינו לבין העובדת. לפני מספר חודשים התלוננה העובדת על כך שהוא ביצע בה עבירות מין והטריד אותה משנת 2000 ועד להתפטרותו ב-2009.

בעקבות התלונה, נפתחה החקירה ולאחרונה נקבע, כאמור, כי קיימת תשתית ראייתית להעמידו לדין. ראש להב 443, ניצב דודו מנצור וראש אגף חקירות במשטרה ניצב יואב סגלוביץ' אימצו את מסקנות צוות החקירה והחומרים הועברו לאחרונה לפרקליטות, שם יוחלט האם להגיש כתב אישום נגד השופט לשעבר.

מקרה דומה אירע בדצמבר האחרון. סגן נשיא בית משפט השלום בהרצליה, השופט מאיר שנהב, הגיש אז את התפטרותו לנשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, לאחר שבמערכת המשפט התקבל מידע אנונימי, לפיו הוא חשוד שנהג להטריד מינית אישה שעבדה תחתיו.

השופט מסר בתגובה כי התפטרותו נבעה מחילוקי דעות עם נשיאת בית המשפט בו כיהן. מדוברות בתי המשפט נמסר כי הם אינם מגיבים למידע.

עוד באותו נושא:
שופט שנחשד בהטרדה מינית התפטר מתפקידו
חשד: בכיר בכור בדימונה הטריד מינית עובדת
"מעל 40% מהנשים הוטרדו במקום עבודתן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully