וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "אם צריך, נחטוף חיילים ישראלים נוספים"

ניר יהב

26.7.2011 / 17:10

בכיר הארגון ונציגו בלבנון אמר כי חמאס ישחרר את האסירים הפלסטינים הכלואים בישראל - גם במחיר חטיפות נוספות. "לישראל אין מקום בלקסיקון הפוליטי שלנו", הוסיף

"חמאס ישחרר את האסירים הפלסטינים מבתי הכלא בישראל אפילו אם הדבר יחייב חטיפת חיילים ישראלים נוספים" – כך איים היום (שלישי) בכיר חמאס ונציג הארגון בלבנון, אוסמה חמדאן. עוד הבהיר כי ארגונו ימשיך בהתנגדות לישראל "עד שאדמת פלסטין תשוחרר כולה – מהים ועד הנהר".

חמדאן אמר כי הפלסטינים נמצאים כיום במלחמה קשה מול "האויב הציוני", שמתבטאת בשתי חזיתות: "האחת, המשך ההתנגדות נגד הכיבוש עד לסילוקו. השנייה, שמירה על אחדות העם הפלסטיני במסגרת השחרור והשיבה שתושג אך ורק באמצעות התנגדות. זו הדרך היחידה להשבת הזכויות".

אוסמה חמדאן, האחראי על יחסי החוץ בחמאס. AP
"ההתנגדות היא הדרך היחידה להשבת זכויותינו". חמדאן/AP

"חמאס משוכנע כי ההתנגדות היא זו שתסלק את הישות הציונית ותשחרר את האדמה", הוסיף. הוא הבהיר כי ארגונו יסרב להכיר בישראל וציין עוד: "היום אני אומר יותר מזה: לישראל אין בכלל מקום בלקסיקון הפוליטי שלנו".

עוד אמר חמדאן כי ירושלים ניצבת בפני תהליכי ייהוד, אך היא מסרבת להיכנע לישראל "למרות ההתנחלויות הציונית, למרות הגדר ולמרות שישראל מבודדת חלקים מהעם הפלסטיני".

דבריו של חמדאן מתפרסמים על רקע הערכות מערכת הביטחון, לפיהן ארגוני הטרור החלו להגביר באחרונה את קצב ההברחות של אמצעי לחימה דרך המנהרות בציר פילדלפי בין רצועת עזה למצרים. לפי פרסומים בכלי התקשורת הפלסטיניים, שירות הביטחון הכללי החל להגביר את פעילותו בקרב הפלסטינים המועסקים במערכת המנהרות בגבול ישראל-מצרים. עוד פורסם כי סוכני שב"כ מנתבים את מאמצי פעולותיהם לעברם של הפועלים העוסקים בהברחת מזון במנהרות, תוך כדי שהם מתקשרים לטלפונים הניידים שלהם ומציעים להם כסף רב ואישורי כניסה בתמורה למסירת מידע.

עוד בנושא
חשש במערכת הביטחון: חמאס הבריח ”נשק שובר איזון”
ברגותי: ”לקיים תהלוכות בלתי אלימות בספטמבר”
למרות הצהרות נתניהו: תנאי אסירי חמאס לא השתנו

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully