וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקרה את בן זוגה לשעבר כשישן לצד אישה אחרת

גלעד גרוסמן

26.7.2011 / 15:40

בת 34 מת"א נעצרה בחשד שפרצה לדירת בן זוגה לשעבר וכשגילתה כי הוא ישן לצד אישה אחרת - דקרה אותו בגבו. בית משפט השלום בעיר הורה לשחררה למעצר בית בנימוק שהעדויות תומכות בגרסתה

המשטרה עצרה הלילה (שלישי) צעירה בת 34 מתל אביב בחשד שדקרה את בן זוגה לשעבר בזמן שישן. על פי החשד, בני הזוג נפרדו לפני כשבועיים והלילה פרצה האישה לדירתו. כאשר הבחינה שהוא ישן לצד אישה אחרת, לקחה סכין ודקרה אותו בגבו. במשטרה חושדים עוד כי לפני כשבוע גנבה החשודה מספר פריטים מדירתו של בן הזוג לשעבר.

האישה הכחישה את הטענות נגדה. לטענתה, מדובר בבן זוגה מזה למעלה משנה והשניים כלל לא נפרדו. לדבריה, לאחר שבן הזוג לא הגיע אל דירתה כפי שסיכמו, היא הלכה לדירתו בשעת לילה וכשהגיעה לשם - הוא היכה אותה ולכן היא התקשרה והזמינה למקום שוטרים. במשטרה ביקשו להאריך את מעצרה בחמישה ימים, אולם בית משפט השלום בתל אביב הורה לשחררה למעצר בית. השופט דניאל בארי קבע כי העדויות בתיק תומכות בגרסת האישה ולכן החליט לדחות את בקשת המשטרה ולשחררה למעצר בית.

פרקליטה של החשודה, עו"ד איתן און, אמר כי היא מעולם לא פגעה במתלונן וכי היא מכחישה מכל וכל את טענות המשטרה. הוא חזר על גרסתה, לפיה היא זו שהתקשרה למשטרה מביתו של המתלונן לאחר שהוא תקף אותה, ולא בכדי בית המשפט הורה לשחררה תוך שהוא מציין את חולשת הראיות.

עוד בנושא
אישום: רצח בדקירות את בן זוגה של זוגתו לשעבר
חשד לרצח: נער בן 13 נדקר למוות סמוך לעראבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully