וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח בדקירות את בן זוגה של זוגתו לשעבר

קובי מנדל

20.6.2011 / 15:54

אבי אלחיאני מואשם כי לפני כשלושה שבועות רצח בדקירות סכין את אמיל בניטה, בן זוגה של זוגתו לשעבר, ציפי פרץ. כמו כן, הוא נאשם כי ניסה לרצוח את פרץ עצמה

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (שני) כתב אישום נגד אבי אלחיאני, בן 51 מנשר, בגין רציחתו של אמיל בניטה, וניסיון לרצח ציפי פרץ, בת זוגו לשעבר של אלחיאני, וזוגתו עד לרצח של בניטה. על פי כתב האישום, לפני כשלושה שבועות הגיעו בניטה ופרץ לתחנת המשטרה בנשר, על מנת להסדיר את הגעתם לדירתו של אלחיאני, כדי לקחת משם בגדים השייכים לה. אלחיאני הגיע אף הוא אל התחנה, ונתן הסכמתו לכך שפרץ תגיע לדירה לקחת את בגדיה בליווי שוטרת ומתנדב מהתחנה.

עוד על רצח בניטה:
הוארך מעצר החשוד ברצח בנשר: ”עבירות חמורות”
בת זוגו של הנרצח בנשר: ”היה אפשר למנוע הרצח”

אלחיאני, השוטרת, המתנדב ופרץ נכנסו לדירה, בעוד בניטה המתין בחוץ. בדירה התפתחו חילופי דברים בין פרץ לאלחיאני, במהלכם היכה אלחיאני את המתלוננת באגרופו בזמן שהשוטרת והמתנדב עמדו בסמוך אל השניים. אלחיאני ניגש אל שידה שהייתה מוצבת בסמוך אליהם, נטל סכין והתקרב אל פרץ, ובעת שהשוטרת עמדה בינו לבין פרץ, דקר את המתלוננת שתי דקירות – האחת בידה השמאלית, והשנייה בפלג גופה העליון. בעקבות צעקותיה של פרץ נכנס בניטה לדירה, והמתלוננת נמלטה ממנה.

בשלב מסוים, לאחר שבניטה ואלחיאני החלו להתקוטט, החל אלחיאני לרדוף אחרי בניטה כשהוא מחזיק סכין בידו. סמוך לכניסה לדירה, על גשר המוביל אל מדרגות הבניין, השיג אלחיאני את בניטה ודקר אותו באמצעות סכין בחזהו. בניטה נמלט במורד המדרגות, אך אלחיאני המשיך לרדוף אחריו, ובעוד בניטה שרוע על הקרקע, דקר אותו אלחיאני באמצעות הסכין מספר פעמים בפלג גופו העליון, לרבות בצוואו ובחזהו, כל זאת מתוך כוונה לגרום למותו. הפרקליטות הגישה באמצעות עו"ד עילית אפשטיין בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully