וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת זוגו של הנרצח בנשר: "היה אפשר למנוע הרצח"

קובי מנדל

31.5.2011 / 18:22

האישה שחברה לחיים נדקר למוות הבוקר לנגד עיניה בנשר, טוענת שרק בשבועיים האחרונים התלוננה שלוש פעמים נגד החשוד בדקירה. "לפני הרצח השוטרת אמרה לי: 'אל תדאגי, אני מכירה אותו'"

בת זוגו של הגבר שנדקר למוות הבוקר (שלישי) בנשר, טוענת כי התלוננה בעבר נגד החשוד ברצח בגין עבירות של אלימות ותקיפה מינית. בשיחה עם וואלה! חדשות, סיפרה האישה כי רק בשבועיים האחרונים הגישה שלוש תלונות נגד החשוד, כאשר באחת מהן התלוננה כי עקב אחריה מנשר לעפולה וזינק על מכוניתה בניסיון לחסום את דרכה. "הכתובת הייתה על הקיר", היא אמרה, והאשימה: "אם השוטרים שהיו בזירה בשעת הרצח היו פועלים אחרת, בן זוגי היה כעת בחיים".

האישה הגיעה הבוקר אל הדירה השייכת לבן זוגה לשעבר יחד עם בן זוגה הנוכחי, שוטרת ומתנדב משטרתי על מנת לאסוף את חפציה לאחר שיחסיהם של השניים עלו על שרטון. "לפני שבוע התקשרתי למשטרה, וקבעתי עם השוטרים שאגיע לדירה, כדי לאסוף את חפציי, בהתאם לצו שהוציא בית המשפט. הגעתי היום לדירה, והתרעתי בפני השוטרת והמתנדב שאני חוששת כי בעל הדירה ישליך לעברי אבנים. השוטרת אמרה לי 'אל תדאגי, אני מכירה אותו'. עניתי לה: 'גם אני מכירה אותו, יש לו עבר פסיכיאטרי'".

האישה תיארה כיצד הליך פינוי חפצים מדירה, הליך פשוט יחסית, הידרדר במהרה לעימות, כפי שחששה שיהיה: "ביקשתי מהשוטרת שתיכנס עמי לדירה כדי שאקח את חפציי, וכשסיימתי נתתי אותם לבן זוגי, כדי שישים אותם במכונית. פתאום הגיע בעל הדירה, וסטר לי. קלטתי שהוא אוחז בסכין, והתחלתי לזעוק. בן זוגי, ששמע את קריאותיי, נכנס - והחל להתקוטט איתו. השוטרת והמתנדב נכנסו גם הם לדירה וניסו להפריד ביניהם, אך ניכר שלא התאמצו. בן זוגי לשעבר דקר את בן זוגי הנוכחי בגב. ידעתי מראש שהוא ינסה להתנפל עליו".

"כל טיפת דם של בן זוגי - תילקח מהרוצח בתמורה"

האישה המשיכה וסיפרה כי "אחרי שהוא נדקר כמה פעמים, בן זוגי זעק: 'אני מת, אני מת'. אני לא יודעת מנין אזרתי כוח, אבל רצתי אל תחנת המשטרה, והתחננתי שישלחו לדירה עוד שוטרים ואמבולנס. חשבתי לעצמי: 'מה, שני שוטרים לא יצליחו להשתלט עליו', אבל אם עוד שוטרים היו מגיעים קודם לכן, בן זוגי היה עכשיו בחיים. מדוע שני שוטרים לא הצליחו להשתלט עליו?".

היא מבטיחה כי לא תסלח לעולם לחברה-לחיים לשעבר: "השתוללתי בתחנת המשטרה. השוטרים הזמינו אמבולנס גם בשבילי, כי נפצעתי ביד מדקירה. אמרתי להם: 'אני לא רוצה להתפנות לבית החולים', אני רק רוצה לחזור לדירה ולראות מה קורה עם בן זוגי, ומצדי שאאבד את היד. הם לא הרשו לי להיכנס לבית, ולא ידעתי עד כמה חמור המצב. בן זוגי לא נרצח לשווא. כל טיפת דם שניטלה ממנו - תילקח מהרוצח בתמורה. אני אשב עליו (על הדוקר) מאסר עולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully