וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח בנשר: "עבירות חמורות"

קובי מנדל

1.6.2011 / 12:02

בדיון בהארכת מעצרו של אבי לחיאני, החשוד שדקר למוות את בן זוגה של חברתו לשעבר, אמרה השופטת כי נוכח חומרת העבירות, "המשטרה זקוקה לזמן כדי לבסס ממצאים". מעצרו הוארך בשישה ימים

יח"צ - חד פעמי

(צילום: לילך עמית; עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בחיפה האריך הבוקר (רביעי) בשישה ימים את מעצרו של אבי לחיאני, החשוד שדקר אתמול למוות את אמיל בניטה, בן זוגה הנוכחי של חברתו לשעבר ציפי פרץ. לחיאני, תושב נשר בן 53, טען בדיון כי פעל מתוך הגנה עצמית. הוא חשוד בעבירות של רצח וניסיון לרצח.

בדיון בהארכת מעצרו של לחיאני, אמר נציג המשטרה כי מדובר בתיק רצח סבוך. פרקליטו, סולימאן עאמר, טען כי מרשו הוא זה שהותקף במהלך האירוע, וביקש מהשופטים לתעד את החבלות שנגרמו לו במהלך הקטטה. "מדובר באדם חולה מאוד. אנו מבקשים שהוא ייבדק על ידי רופא בבית המעצר. בשלב זה אנו לא מבקשים בדיקה פסיכיאטרית, אך לא נסוגים מהטיעון הפסיכיאטרי".

השופטת ישראלה קראי-גירון ציינה בהחלטתה כי לאחר שעיינה בחומרי החקירה, קיים יסוד לכאורה להאמין שהחשוד ביצע את העבירה המיוחסת לו. "אין חולק כי העבירות המיוחסות חמורות. לאור הטענות שהועלו, זקוקה המשטרה לשהות כדי לבצע חקירה ולבסס ממצאים".

הגיעה לפנות חפצים מהדירה - ובן זוגה נדקר למוות

מחקירה ראשונית של הרצח עולה, כי הנרצח הגיע עם חברתו לחיים לדירה ברחוב השקד, הממוקמת מעל סניף קופת חולים בנשר. השניים הגיעו אל הבית כדי לפנות ממנו חפצים השייכים לאישה, שנפרדה מבעל הדירה – בן זוגה לשעבר.

לאחר שהחשוד סירב לאפשר להם להיכנס לדירה, התקשרו השניים למשטרה. שוטרת ומתנדב מתחנת נשר הגיעו למקום, ואפשרו לאשה להיכנס לבית, בעוד שהגבר המתין בחוץ. כשסיימה האישה לארוז את חפציה ויצאה מהבית, דקר אותה החשוד בידה ופצע אותה באורח קל. הגבר, שניסה להגן עליה, נדקר אף הוא. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום פינה את הגבר לבית החולים רמב"ם בחיפה, וכעבור זמן קצר נקבע מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully