וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות הצעירה שאביה חשוד בשידולה לזנות: "הכל שקר"

קובי דוד

26.7.2011 / 15:43

בית המשפט האריך את מעצרו של תושב בית שאן החשוד ששידל את בתו בת ה-16 לזנות וכן את מעצר חברו החשוד ששילם עבור שירותי המין. עם זאת, בני משפחותיהם טוענים: "זו עלילה מופרכת"

בני משפחתו של תושב בית שאן שנעצר אתמול בחשד ששידל את בתו לזנות, הכחישו בצהריים (שלישי) את החשדות נגדו. בית משפט השלום בנצרת האריך בחמישה ימים את מעצרו של האב בן ה-57 וכן את מעצר חברו בן ה-45 החשוד ששילם עבור שירותי מין שקיבל מהנערה בת ה-16.

אחותה הבוגרת של הנערה, השוהה כעת בחופשה, טוענת כי אביה חף מפשע. "אבא שלנו גידל אותנו באהבה גדולה. נעשה כאן עוול גדול שספק אם נוכל להתגבר עליו בעתיד. זו עלילה מופרכת ולא נכונה, הוא חף מפשע", סיפרה האחות בשיחה עם וואלה! חדשות, "אמא שלי נותרה לבדה, אין מי שישגיח עליה, היא אישה מאוד חולה שסובלת ממחלת הנפילה. אני נמצאת בחופשה ואין לי איך להגיע אליהם, אני רחוקה מהם והלב שלי נקרע. שאר האחים שלי לא יכולים לתת מענה, אני משמשת כאמא עבורם למרות גילי הצעיר. זה סיוט בלהות שמסרב להסתיים".

לדברי הצעירה, אגף הרווחה בעיריית בית שאן דאג להעביר את אחותה למקום בטוח בו היא תקבל ייעוץ מקצועי. "אני יודעת שאחותי נמצאת בידיים טובות, אבל הקשר שלי עם אבא נותק. אני לא יודעת מה עובר עליו עכשיו. אין לי שום דרך להשיג או לדבר איתו. אבא שלי אדם חולה שסובל ממחלת הסוכרת, הוא צריך טיפול דחוף יום יומי".

"שטויות מצוצות מהאצבע"

האחות התייחסה לחשד לפיו חברו הטוב של אביה הפך ללקוח שנהנה משירותי המין שסיפקה לכאורה הצעירה. "הם חברים מאוד טובים, הוא כמו בן בית אצלנו, אני לא מאמינה שהוא מסוגל לעשות דבר כזה. אבא שלי לעולם לא יעשה דברים כאלה נוראיים לבת הזקונים שלו", סיפרה.

אחייניתו של החשוד השני טוענת אף היא כי דודה לא ביצע את המעשים המיוחסים לו: "מדובר בעלילת שקרים מביכה. זה נורא כואב לי לשמוע דברים כאלה. אנחנו בטוחים שמדובר שטויות מצוצות מהאצבע. זה נשמע כמו דבר לא נורמלי, לא יכול להיות שהוא עומד מאחורי זה".

עוד באותו נושא:
אב חשוד ששידל בתו לזנות. שכניו: "התלונ?נו בעבר"
אישום: שידלו קטינים לזנות וקיבלו כסף בתמורה
דו"ח עלם: עלייה במספר הקטינים העוסקים בזנות

לפניות לכתב: kobidavid@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully