וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שידלו קטינים לזנות וקיבלו כסף בתמורה

18.5.2011 / 12:26

כחודשיים לאחר שנחשפה פרשת הסרסרות בקטינים, הואשמו נער בן 18 מחיפה ואביב דנון, תושב ת"א בן 19, בשידול קטינים למעשי זנות. השניים מואשמים גם בביצוע מעשי סדום בחלק מהקטינים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד נער בן 18 מחיפה, ואביב דנון, בן 19 מתל אביב, בגין עבירות של סרסרות בקטינים למעשה זנות, הבאת קטין לזנות, מעשה סדום ומעשה מגונה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גלית אפרתי מפרקליטות מחוז תל אביב, השניים נהגו לשדל קטינים לקיים יחסי מין בתשלום עם לקוחות שמצאו באמצעות רשתות חברתיות באינטרנט. השניים נאשמים גם בביצוע מעשי סדום במספר נערים.

כך לדוגמא, בכתב האישום נטען, כי באוגוסט האחרון הכיר דנון נער בן 16 באמצעות הפייסבוק. במשך כשמונה חודשים נהג דנון להתקשר ללקוחות ולהציע להם שירותי מין בתשלום. לאחר מכן הגיע לדירותיהם יחד עם הקטין, ולחלוק עמו בתשלום עבור שירותיות. במספר מקרים קיבל הקטין בתמורה לקיום יחסי המין עם הלקוחות משקאות אלכוהוליים וכסף לקניית סיגריות.

במקרה אחר איפשר לנער בן 16 לקיים יחסי מין בדירתו, כאשר עבור כל שימוש קיבל 50 שקל מהקטין. במקרה אחר הציע לנער בן 17 לקיים יחסי מין בדירתו תמורת 100 שקל. השניים גם ביצעו מעשי סדום בחלק מהנערים, הצעיר שבהם בן 13.5. בנוסף, דנון נאשם שתקף צעירה עמה היה מסוכסך ואיים לרצוח אותה. בנוסף, הוא איים לשפוך חומצה על פניו של נער בן 16 "כדי שיהיה מכוער ואף אחד לא יסתכל עליו", ואיים להכות ולשפוך חומצה על נערה בת 17.

ניצלו קטינים במצב קריטי

הפרשה נחשפה לפני מספר שבועות, כאשר הוריו של נער בן 13 מדרום הארץ הגישו תלונה במשטרה על כך שבנם נעדר מהבית. במשטרה החלו לבדוק את התכתבויותיו של הנער במחשבו האישי וגילו כי הוא פותה על ידי השניים, אותם הכיר באמצעות הפייסבוק, להגיע לתל אביב ולהיפגש עמם. החוקרים הצליחו לעלות על עקבותיו של הנער, שאותר ונלקח לחקירה, במסגרתה סיפר כי הנאשמים לקחו אותו לבית מלון בדרום תל אביב, שם השקו אותו באלכוהול ואנסו אותו.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר נכתב כי השניים ניצלו קטינים שנמצאים במצב קריטי מבחינת גיבוש זהותם המינית, וכי מדובר בקטינים שעזבו את בית הוריהם לאחר שהתגלתה העדפתם המינית, והשניים הייו עבורם מסגרת חברתית ומשפחתית. כמוכן, מבקשת המעצר עולה כי אמו של דנון פנתה לאחד המתלוננים, ביקשה ממנו שיאמר כי שיקר במשטרה ו"יוציא את אביב מהתיק".

פרקליטיהם של השניים הכחישו את האישומים. עו"ד רן אלון, שמייצג את דנון מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי "היות ורק איום הוגש כתב האישום, ביקשנו דחייה על מנת לבחון את חומר הראיות בתיק, ורק לאחר מכן נוכל לתת תגובה עניינית. חשוב לזכור שלמרשי עומדת חזקת החפות, ומלכתחילה הוא טוען שהוא חף מפשע". פרקליטתו של דראי, עו"ד גלית בש, שמייצגת גם היא מטעם הסניגוריה הציבורית, אמרה שלאחר קבלת חומר הראיות, הדברים ייבחנו בצורה ראויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully