וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לנפש של רוצח המונים: "ארמגדון כלל עולמי"

25.7.2011 / 1:20

1,500 עמודי מניפסט השנאה שכתב אנדרס ברינג בריוויק הנורבגי מכוונים להיאבק באיסלמיזציה של אירופה: "עדיף להרוג יותר מדי מאשר מעט מדי". צפו בסרטון שפרסם שעות לפני הרצח ההמוני

("אבירי מסע הצלב 2083 - הטריילר", הסרטון שהעלה בריוויק לרשת שעות לפני הטבח)

אנדרס ברינג בריוויק, החשוד בביצוע מתקפת הטרור בנורבגיה שגבתה את חייהם של 93 בני אדם, פרסם טרם המתקפה מסמך ברשת האינטרנט המסביר את הסיבות למתקפה. המניפסט שפרסם בריוויק כולל 1,500 עמודים ומצגת תמונות אשר כולם מכילים תכנים גזעניים, תחת הכותרת "הכרזת העצמאות של אירופה 2083".

עוד על הטבח בנורבגיה:
מבצע הטבח בנורבגיה הוא תומך נלהב בישראל
אבי המחבל בנורבגיה: "קראתי ברשת, אני בהלם"
מתקפת טרור באוסלו: לפחות 93 הרוגים בשני פיגועים

בנוסף על המנפיסט שפרסם, העלה בריוויק גם סרטון שאורכו כ-12 לאתר "יו-טיוב", שעות ספורות לפני ביצוע הטבח בבירה אוסלו ובאי הסמוך, יוטויה. תחת הכותרת "אבירי מסע הצלב 2083 - הטריילר" חשף בריוויק את עמדותיו הקיצוניות, בהן גם סלידתו מהאיסלם.

אדם שזוהה ככל הנראה כאנדרס ברינג בריוויק, המתנקש שביצע את מתקפת הטרור בנורווגיה, נראה מתאמן בנשק, מתוך סרטון של גורמי ימין קיצוני שהופץ ברשת, תחת הכותרת "הכרזית העצמאות של אירופה 2083". רויטרס
"הכרזת העצמאות של אירופה 2083"/רויטרס

"לא אסבול נוכחות איסלמית באירופה"

חלק נכבד מהמסמך הקדיש בריוויק למה שהוא מכנה "אידיאולוגיה". לפיה, שורש הבעיות של אירופה טמון בהיעדר הלאומיות מאז מלחמת העולם השנייה. לדבריו, "רוב האנשים עדיין מבועתים מתפישות פוליטיות לאומניות, מתוך מחשבה שאם נאמץ את העקרונות הללו שוב יעלו 'היטלרים' חדשים, שיפתחו בארמגדון כלל עולמי". עוד הוא טען כי "הפחד הלא רציונלי מלאומניות מונע מאיתנו לעצור את ההתאבדות הלאומית-תרבותית, הנגרמת כתוצאה מהשתלטות איסלמית קולוניאליסטית הגוברת משנה לשנה".

הדרך להיאבק באיסלמיזציה של מערב אירופה, על פי בריוויק, מותנית בשינוי התפישות הפוליטיות הנוכחיות הבאות לידי ביטוי ברב תרבותיות ובמרקסיזם תרבותי. לדבריו "אני כלל לא שונא מוסלמים. אני מודע לכך שישנם מוסלמים נהדרים באירופה. למעשה, היו לי מספר חברים מוסלמים, שאת חלקם אני עדיין מכבד. אבל זה לא אומר שאסבול נוכחות איסלמית באירופה". עם זאת, הותיר בריוויק אלטרנטיבה: "מוסלמים שלא ייטמעו ב-100% עד 2020 יגורשו ברגע שנצליח לצבור עוצמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נורבגיה מתאבלת; היורה: "פעלתי לבד". רויטרס
מתאבלים בנורבגיה/רויטרס

"אוהב את אירופה"

בדבריו של בריוויק ניתן למצוא גם הצדקה לתפישת עולמו, "אני מונע מאהבתי לאירופה, לתרבות האירופית ולכלל האירופים". הוא סיפר כי בשנת 2000 החל להבין כי מדיניות הרב-תרבותיות שנקטה אירופה כלפי המהגרים המוסלמים נכשלה. "המאבק של הדמוקרטיה באיסלמיזציה של אירופה היה אבוד, וכעת האירופאים יהפכו מיעוט תוך 70-50 שנים", אמר.

"ברגע שהבנתי את זה החלטתי לבחון אלטרנטיבות להתנגדות", הסביר בריוויק. מרגע זה ואילך החל ליצור קשרים עם אנשים נוספים המחזיקים בדעותיו באמצעות האינטרנט על מנת להקים תנועת התנגדות. לדבריו, "יצירת קשר עם דמויות מפתח נוספות בכל רחבי אירופה אפשרה את יצירתה של קבוצה שנקראת 'מסדר הטמפלרים' – מסדר צבאי ומשפטי". הגורמים האחרונים שחיזקו בקרב בריוויק את הצורך לנקוט בהתנגדות אלימה היו: "ההתמודדות התבוסתנית של הממשלה שלי בסוגיית הקריקטורה של מוחמד, והחלטתה להעניק את פרס הנובל לשלום לטרוריסט איסלמי (ערפאת)". מכאן החליט לעבור ליישום תוכניותיו אותן עיגן בכותרת "הוצאה לפועל".

90 הרוגים בפיגועים משולבים בנורבגיה. רויטרס
"עדיף להרוג יותר מידי מאשר לא מספיק"/רויטרס

"נמשיך לפעול שוב ושוב"

"אם אינך מוכן או אינך יכול להרוג נשים בהתאם לעקרונות האבירות, עליך להתרחק לחלוטין מתנועת ההתנגדות החמושה וליצור בלוג ימני במקום", הורה בריוויק. עם זאת, הוא הנחה באכזריות: "ברגע שהחלטת לפעול, עדיף שתהרוג יותר מידי מאשר לא מספיק". בנוסף, הוא דרש "הסבר מה עשית (בהצהרה שתפורסם לפני הפעולה) ווודא שכולם מבינים שאנחנו, האנשים החופשיים של אירופה, נמשיך לפעול שוב ושוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully