וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצנע: "אנצח ואביא את מפלגת העבודה למרכז הבמה"

פנחס וולף

22.7.2011 / 13:09

300 פעילים הגיעו לכנס תמיכה במועמד לראשות מפלגת העבודה, עמרם מצנע. "הזעקה של הצעירים צודקת, לממשלה יש אסטרטגיה של חוסר נכונות לאפשר לאנשים לחיות בכבוד"

המועמד לראשות מפלגת העבודה, עמרם מצנע, קיים היום (שישי) כנס פעילים בבית תנועת הקיבוצים בתל אביב. לכנס הגיעו כ-300 פעילים, שהביעו את תמיכתם במועמד. מצנע התייחס לנושאים הבוערים שעל סדר היום הפוליטי והחברתי בארץ ואמר כי "אני אנצח, אביא את המפלגה למרכז הבמה ואהיה מועמדה לראשות הממשלה".

מצנע התייחס לסדר היום הפרלמנטרי בכנסת, על רקע העברת "חוק החרם" וההצעה לחקור את ארגוני השמאל ואמר כי "אנחנו במלחמה על הבית. חכ"ים הזויים וסהרוריים מובילים חקיקה לא דמוקרטית", והוסיף כי "אנחנו צריכים להילחם על הדמוקרטיה שלנו, על חופש בנושא דת ומדינה". עוד אמר מצנע כי מפלגות הימין הן שהביאו לנו את הצרות בשלושים השנים האחרונות.

בנושא המחאות החברתיות שעומדות על הפרק אמר המועמד לראשות מפלגת העבודה כי "הזעקה של הצעירים עכשיו היא צודקת, לממשלה יש אסטרטגיה של חוסר נכונות לאפשר לאנשים לחיות בכבוד". עוד אמר מצנע כי "הגיע הזמן שאנשים יהיו גאים לחיות פה, אנחנו נגרש את היאוש ונחזיר את ניצוץ התקווה לציבור הישראלי".

מצנע אמר לפעילים שהגיעו לתמוך בו כי "ננצח לא רק בבחירות הפנימיות, ננצח גם את המציאות הקשה במדינת ישראל, ואני אעשה כל מאמץ כדי להחליף את השלטון במדינה".

עוד באותו נושא:
משלבים כוחות? יחימוביץ' ומצנע נגד המתפקדים הכפולים
במטה מצנע תוקפים: "שום שד עדתי, דבריו עוותו"
מפקד העבודה: 10,000 טופסי מתפקדים נפסלו

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully