וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט במשפט: "מי שנסע בלי אישור זה לא אני"

גלעד גרוסמן

21.7.2011 / 17:00

במהלך משפטו התעמת ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט עם התובע אורי קורב וחזר על הכחשתו כי ידע על מימון כפול של נסיעותיו ב"ראשונטורס". "יש מי שנוסעים ומרצים ללא אישור"

עימות נוסף במשפט אולמרט: במהלך הדיון שנערך היום (חמישי) במשפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בפרשת "ראשונטורס" התעמת אולמרט עם התובע, עורך הדין אורי קורב, במהלך ניסיונו של קורב להוכיח כי אולמרט ידע על המימון הכפול והעודפים שנוצרו בזמן אמת. אולמרט הכחיש שוב ושוב כי ידע על כך וענה לקורב: "האמת שלי ושלך לא מצטלבות. אני ממתין רגע כדי לכבוש את הרצון שלי לומר מה שמגיע לתובע לשמוע. אין לזה שחר". קורב לא הרפה ושאל: "אתה לא ידעת על העודפים?", על כך ענה אולמרט: "השבתי על כך קודם לכן ואני לא משנה את עדותי".

עוד על משפט אולמרט:

התובע רמז במשפט: אולמרט שיבש הליכי חקירה
אולמרט: "הדרמה סביב פרשת המעטפות נבנתה במכוון"
אולמרט בעדותו: "פרשת מעטפות הכסף - פנטזיה"

"היה מי שנסע בניגוד לחוק"

קורב שאל עוד את אולמרט אם הוא מודע לכך שכאיש ציבור אסור לו נסוע ולקבל כסף עבור הרצאות. אולמרט ענה בכעס לקורב כי "אני יודע שלשרים, חברי כנסת, עובדי מדינה ופרקליטים אסור לקבל כסף עבור הרצאה. יש כאלו שלא מקבלים על זה אישור ועושים את זה בניגוד לחוק. אני אמרתי את תשובתי". בכך רמז אולמרט לטענות כלפי קורב עצמו כי הרצה במכללת שערי משפט ללא אישור. אולמרט התייחס גם לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק ואמר "זה לא אני. אני מזכיר לך. זה לא אני שנסע להרצאות על מנת לקבל כסף. לא אני זה שבחייו לא דיבר בלי לקבל כסף. היה מי שנסע בניגוד לחוק וזה לא אני".

עוד אמר אולמרט כי לא היה מודע לעודפי הכספים שנוצרו. "לא נתתי מעולם שום הנחייה לצבור כספים. לא ידעתי על צבירת העודפים הללו. דיברתי על החשבונות שהיו עם ראשונטורס במשך 30 שנה. צברתי נקודות שבסטייט אוף מיינד שלי היה ברור לי שהן צריכות לכסות את הפערים. את כל הדברים האלו אמרתי ואחזור על זה פעם ועוד פעם", העיד אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully