וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פני מחאת הדיור: סובל ממחלה נדירה ושובת רעב

21.7.2011 / 15:44

אדם דובז'ינסקי, בן 38 המתגורר עם אביו בי-ם, לא אכל דבר מאז הגיע למאהל בת"א. הוא סובל מתסמונת העייפות הכרונית וכבר "מרגיש חלש מאוד". בכוונת כמה מדיירי המאהל להצטרף אליו

אדם דובז'ינסקי ששובת רעב במאהל בשדרות רוטשילד בתל אביב הוא פעיל לא רגיל בנוף מחאת הדיור: אדם, בן 38, אשר סובל מתסמונת CFS (תסמונת העייפות הכרונית), הגיע אמש (רביעי) למאהל מעיר מגוריו, ירושלים, והחליט מיד לפתוח בשביתה.

"אני לא נהנה פה", אומר אדם במטרה לנפץ את הסטיגמה לפיה "המוחים במאהל הם מפונקים, שמאלנים ותל אביבים". מאז שהגיע למאהל הוא שתה רק מים. השפעת שביתת הרעב פה פתח כבר ניכרת בו, אך הוא נחוש להמשיך "עד שיהיה הישג משמעותי למחאה".

מחאת הדיור - הכותרות האחרונות:
פעילים חסמו אתר בנייה בתל אביב
מצוקת הדיור: שאלות ותשובות - האם פיתרון אפשרי?
בשבת: עצרת המונית בת"א במחאה על מחירי הדיור

שובת רעב במאהל מחאת הדיור בתל אביב. שי אוקנין
הגיע למאהל כדי לנפץ את הסטיגמה לפיה המוחים הם "מפונקים, שמאלנים ותל אביבים", אדם דובז'ינסקי/שי אוקנין

מחלתו הנדירה של אדם גורמת לחולשה כרונית, בעיות קוגניטיביות, בעיות זיכרון ובעיות תפקוד. בשל מחלתו הוא הוגדר כנכה על ידי הביטוח הלאומי והוא מקבל קצבת נכות על סך 1,870 שקלים בחודש.

אדם למד באוניברסיטה העברית וסיים תואר שני במשפטים בהצטיינות. הוא אף החל לעבוד כמתרגל באוניברסיטה, אך נאלץ להפסיק בשל מחלתו. אדם מתגורר מאז ומעולם עם אביו בירושלים. "הרגשתי הזדהות עם האנשים במאהל בעקבות המצב שלי שאינו מאפשר מגורים בשכירות", הוא מספר.

רבים מדיירי המאהל מזדהים עם פעולותיו של אדם ומספרים כי הם עומדים להצטרף אליו בימים הקרובים. "כבר עכשיו אני מרגיש מאוד מאוד חלש", מספר אדם, "אבל אני שואב עידוד מכל האנשים הטובים שנמצאים פה".

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully