וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ש"ס ניסתה לחבל במחאת הדיור באלעד?

מוטי לוי

20.7.2011 / 22:50

העיר החרדית אלעד הייתה אמורה להצטרף היות למחאת הדיור, אלא שלטענת המארגנים, לחצים מכיוון ש"ס הביאו לדחייתה. "הם מנצלים את הציבור", אמר אחד מיוזמי המחאה

מחאת הדיור בעיר החרדית אלעד שהייתה מתוכננת להתקיים היום (שלישי) נדחתה, וזאת, לטענת המארגנים, בעקבות לחץ שהופעל על רבנים בעיר שעמדו מאחורי המחאה מכיוון מפלגת ש"ס. בש"ס דוחים את הטענות: "אלו שטויות" אמרו היום במפלגה, "לא הופעלו שום לחצים על מארגני המחאה", אלא שגורם המעורה בעניין סיפר לוואלה! חדשות כי הלחצים מכיוון ש"ס הגיעו על רקע תפיסתם כי מחאה זו באה לנגח פוליטית את המפלגה.

אברהם דנינו, אברך חרדי תושב העיר, אשר היה בין המארגנים את המחאה שהייתה אמורה להתקיים היום ולהצטרף בכך לגל המחאות ברחבי ישראל, סיפר לוואלה! חדשות כי ראש העיר אלעד מטעם ש"ס, יצחק עידן, ואנשי שר הפנים אלי ישי, פנו במהלך היממה האחרונה לרבני העיר וביקשו מהם להסיר את התמיכה במחאה. לדבריו, כתוצאה מלחצים אלה אמר היום אחד מרבני העיר כי השתתפות במחאה כמוה כ"פגיעה במרן הרב עובדיה יוסף", מה שהוביל, כאמור, לדחייתה.

"אני לא מבין ממה אנשי ש"ס חוששים? הם לקחו את זה לפינות פוליטיות. אין לי שום דבר נגד אלי ישי או אריאל אטיאס, הם שליחי הרבנים, פנינו אליהם וקראנו להם לצאת יחד אתנו למאבק, כתף אל כתף, חבל מאוד שהם לא נענו להצעתנו", אמר דנינו. לדבריו, "אנשי ש"ס התרגלו לא לקבל ביקורת וכשמגיעות הבחירות כולם מצביעים להם, חבל שהם מנצלים את הציבור".

עוד בנושא
בשבת: עצרת המונית בת"א במחאה על מחירי הדיור
מחאת הדיור: עשרות סטודנטים התבצרו בשכונת ממילא
נתניהו ייפגש עם שרי האוצר והשיכון

לפניות לכתב: moti.levi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully