וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב שריפה בירושלים: מטעי זיתים עלו באש

12 צוותי כיבוי ישראליים וצוותי כיבוי של הרשות הפלסטינית, פועלים להשתלט על שריפה שפרצה בעמק הגובל בין שכונת גילה לשכונה הפלסטינית בית ג'אלה. השריפה כילתה כ-30 דונמים

12 צוותי כיבוי אש מירושלים ושני צוותי כיבוי מאזור יהודה ושומרון, פועלים בצהריים (רביעי) להשתלט על שריפה שפרצה במתחם שנמצא מאחורי שמורת עין יעל, בתוך העמק הגובל בין שכונת גילה לבין השכונה הפלסטינית בית ג'אלה. לא דווח על נפגעים ועד כה כילתה האש כ-30 דונמים, ברובם שטחי מטעי זיתים. גם כוחות כיבוי של הרשות הפלסטינית משתתפים במאמץ להשתלט על הלהבות.

דובר שירותי כבאות האש בירושלים, להב אסף אברס סיפר לוואלה! חדשות כי "יש לנו כרגע שליטה חלקית על האירוע. האש נעה בתחילה לכיוון שכונת גילה ושינתה לאחר מכן כיוון לעבר הצד בית ג'אלה. בשום שלב לא היה צורך בפינוי של תושבים מבתיהם, מכיוון שלא נשקפה שום סכנה. השטח הטופוגרפי באזור מאוד קשה, מדובר במדרון תלול עם שיפוע של לפחות 70 מעלות. הכבאים מעריכים שבשעות הקרובות יצליחו להשתלט על האש". אברס הוסיף כי בשלב זה, מוקדם לדעת מה גרם לפרוץ השריפה.

ביום ראשון פרצה שריפה שכילתה כ-150 דונמים ביער ירושלים, באזור הר הרצל ומוזיאון יד ושם. בעקבות כך פונו תושבים רבים מבתיהם. בין היתר פונו דיירים משני רחובות בשכונת יפה נוף הסמוכה למוקד השריפה. רק לאחר כמה שעות הצליחו הצוותים שהסתייעו במטוסי כיבוי להשתלט על הלהבות. חמישה בני אדם נפגעו בשריפה באורח קל משאיפת עשן.

בתחילת השבוע: הדיווח על השריפה הגדולה בהרי ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully