וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה נשכחה ברכב וחולצה ממנו במצב של עילפון

אריאל נוי

17.7.2011 / 18:23

עוברי אורח ברחוב בן פתחיה בבני ברק הבחינו בפעוטה ישנה במושב האחורי של רכב חונה. הם שברו את חלון הרכב וחילצו אותה כשהיא סובלת מתשישות, אך במצב קל. ההורים הוזעקו לבית החולים

נס בבני ברק: פעוטה בת ארבע נמצאה היום (ראשון) נעולה בתוך רכב חונה ברחוב בן פתחיה בעיר. עוברים ושבים הבחינו בפעוטה כשהיא ישנה במושב האחורי של הרכב, בעודו נעול, והזעיקו את כוחות כיבוי האש ומגן דוד אדום. הוריה של הפעוטה לא היו בקרבת הרכב.

עוד בטרם הגעתם של כוחות החילוץ למקום התחילו העוברים ושבים שהבחינו בילדה, לשבור את חלון הרכב באמצעות מטקה שהייתה לאחד מהם, זאת על מנת שלא לאבד זמן יקר, לחלץ את הפעוטה ולהציל את חייה.

פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום הבחינו באזרחים ששוברים את חלון הרכב ומחלצים את הילדה. הפרמדיקים הוציאו את הפעוטה מהרכב כשהיא סובלת מתשישות ואפאתיות, העניקו לה טיפול ראשוני במקום ופינו אותה במצב קל לבית החולים שניידר בפתח תקווה.

הפרמדיקים שהגיעו למקום סיפרו כי אם הילדה הייתה נשארת ברכב, והעוברים ושבים לא היו מבחינים בה, מצבה יכול היה להיות קשה הרבה יותר. דובר מד"א, זכי הלר, מסר כי "הפרמדיקים הוציאו את הפעוטה, בעודה במצב של תשישות ואפאתיות ממש רגע לפני שיכול היה לקרות אסון. הפעוטה לא הגיבה תחילה לטיפול שהעניקו לה הפרמדיקים היות והייתה מעולפת, אך לאחר כמה דקות היא התעוררה. מצבה של הפעוטה כעת קל". עוד הוסיף הלר, כי "אין ספק שבזכות ערנותם של התושבים ניצלו חייה של הפעוטה".

המשטרה איתרה את הוריה של הפעוטה באמצעות מספר הרכב בו נשכחה, והזעיקה אותם לבית החולים. השוטרים פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

עוד באותו נושא:
פעוטה בת 7 חודשים נשכחה ברכב - מצבה קשה
ילד בן חמש נשכח ברכב חונה - ומת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully