וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן חמש נשכח ברכב חונה - ומת

איילה חננאל ונעמה טלמור

8.10.2009 / 16:45

גננת שהסיעה הבוקר ילד לגן באבו גוש שכחה אותו במכוניתה וכשגילתה זאת - השליכה אותו מתחת לעץ. עוברים ושבים הזעיקו את צוותי מד"א שפינו אותו בתום החייאה במצב אנוש לבית החולים, שם מת

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

ילד בן חמש מהכפר אבו גוש הסמוך לירושלים מת אחר הצהריים (חמישי) בבית החולים הדסה עין כרם שבעיר. הילד פונה לבית החולים כשהוא במצב אנוש, לאחר שלפי החשד גננת שכחה אותו במכוניתה החונה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי הגננת הסיעה הבוקר את הילד במכוניתה לגן וככל הנראה שכחה אותו ברכב. רק בשעות הצהריים היא נזכרה בו, הוציאה אותו מהרכב ועל פי החשד "השליכה" אותו מתחת לעץ סמוך. לאחר מכן עזבה את המקום עם עוזרת-הגננת מבלי לעדכן אף גורם בדבר. עוברים ושבים שעברו במקום והבחינו בילד הזעיקו באמצעות הטלפון את צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום וניסו לבצע בו החייאה. בעקבות צוותי מד"א הגיעו למקום גם כוחות משטרה אשר פתחו בסריקות אחר השתיים. עוזרת הגננת נעצרה בביתה ואילו הגננת הגיעה מאוחר יותר לתחנת המשטרה וביקשה להסגיר עצמה. השתיים עוכבו לחקירה בחשד לרשלנות.

לפני כחודשיים, חולץ תינוק בן שנתיים מרכב ברחוב עליאש בירושלים. שוטרי תנועה שהיו בסיור רגלי הבחינו בתינוק נעול בתוך רכב. השוטרים הזעיקו את מד"א, ניפצו את שמשת הרכב וחילצו את התינוק. מד"א טיפל בתינוק, שחולץ כשהוא במצב טוב. הוריו שהגיעו רק לאחר כחצי שעה לרכב עוכבו לחקירה.

לפני כשלושה חודשים חולצו שלושה תינוקות, בגילאי 6-8 חודשים מרכב נעול בכפר סבא. למשטרה התקבל דיווח על תינוקות שהושארו ברכב ונראו במצב של תשישות. ניידות של תחנת כפר סבא בליווי כבאים חילצו את התינוקות וצוות מגן דוד אדום טיפל בהם במקום, כשהם במצב קל.

לפני כארבעה חודשים נמצא תינוק בן שישה חודשים כשהוא נעול ללא השגחה ברכב בחניון של בית החולים הצרפתי בנצרת. אישה שהבחינה בתינוק הסבה את תשומת לב מאבטחי בית החולים למכונית. המאבטחים חילצו את התינוק והעבירו אותו לבדיקות בחדר המיון במצב טוב. המשטרה איתרה את האב שטען שנכנס רק לבדיקה מהירה ועיכבה אותו לחקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • הזנחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully