וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ביום שלישי יוצאו צווי מניעה לרופאים

אריאל נוי

17.7.2011 / 9:48

בשל פגרת מערכת בתי המשפט שתחל ביום רביעי, מאיצה שופטת בית הדין לעבודה ברופאים ובנציגי האוצר להגיע לפשרה. אם לא יגיעו לכך, היא מאיימת להוציא צווי מניעה לרופאים השובתים

האם שביתת הרופאים תסתיים בשל פגרת הקיץ של מערכת בתי המשפט? למעלה מ-100 ימים מפרוץ עיצומי הרופאים והסכמה בין השובתים למשרד האוצר לא נראית באופק. עם זאת, שופטת בית הדין הארצי לעבודה בירושלים בו מתקיימים הדיונים בין הצדדים, השופטת נילי ארד, הזהירה את נציגי ההסתדרות הרפואית כי אילו לא יגיעו לפשרה עד יום שלישי, יום לפני היציאה לפגרה, יוצאו צווי מניעה נגד הרופאים.

עוד בנושא שביתת הרופאים:
100 ימים לשביתת הרופאים: ליצמן מחפש פתרון מקורי
המאבק מסלים: "בתי חולים ייסגרו באמצע יולי"
האוצר לבית הדין: להוציא צווי מניעה לרופאים

גם היום (ראשון) יפגשו נציגי האוצר והרופאים בתקווה למצוא פתרון למבוי הסתום אליו הגיעו, זאת לאחר שבמהלך הפגישה האחרונה ביום שישי נרשמה התקדמות מסוימת במספר נושאים שבמחלוקת בין הצדדים.

העיצומים בבתי החולים יימשכו החל ממחר, כאשר היום הם יעבדו כסדרם. מחר יבוצעו ניתוחים אונקולוגים וניתוחים דחופים בלבד, וכל שאר הניתוחים יבוטלו. ביום שלישי יושבתו מכוני החוץ ומכוני אשפוז יום בכל בתי החולים. כמו כן, עובדי המעבדות בכל בתי החולים צפויים לשבש היום את העבודה לאחר שהכריזו על סכסוך עבודה לפני שבועיים.

ד"ר נמרוד רחמימוב, סגן ראש ההסתדרות הרפואית, אמר לוואלה חדשות: "אנו מקווים לסיים את הסאגה הזו כמה שיותר מהר, אך אנו רגילים לעבוד שעות ארוכות, ולכן המו"מ אינו קשה לנו. השופטת נילי ארד מחזיקה אותנו קצר מאוד ורוצה שהדיון יתקדם". ממשרד האוצר נמסר כי אין כל חדש במשא ומתן שמתמשך באופן אינטנסיבי.

לפניות כתב:
arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully