וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי לא פוסק: רקטת קסאם נפלה בשער הנגב

רמי שני

14.7.2011 / 7:45

טפטופי הירי לעבר מערב הנגב נמשכים. רקטת קסאם נפלה בשטח פתוח סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מוקדם יותר תקף צה"ל 3 מנהרות בעזה

הגזרה הדרומית ממשיכה להתחמם: רקטת קסאם נפלה הבוקר (חמישי) בשטח פתוח סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. זמן קצר לפני התפוצצות הרקטה נשמעה באזור התרעת "צבע אדום". מוקדם יותר הלילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר שתי מנהרות הברחה בדרום הרצועה ומנהרת טרור בצפון הרצועה. בצה"ל דיווחו כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות.

ההפצצה של חיל האוויר בוצעה בתגובה לירי של רקטת קסאם, שנפלה אתמול בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. גם באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בהתייחסות לתקיפת המנהרות בדרום ובצפון הרצועה הלילה, נמסר מדובר צה"ל כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל ויידע להגיב בנחרצות לכל ירי או פעילות טרור מרצועת עזה במקום ובזמן שייראה לנכון. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

ביום שלישי שוגרו שתי רקטות קסאם שנפלו בשטחי המועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים אולם רסיסים של אחת הרקטות פגעו במספר מבנים וגרמו לנזק קל. הרקטה השנייה התפוצצה בשטח פתוח מבלי לגרום לנזק. גם במקרה זה תגובת צה"ל לא איחרה להגיע. כלי טיס של חיל האוויר תקפו בלילה שבין שלישי לרביעי שני אתרי ייצור אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה.

התחממות בדרום - הכותרות האחרונות:

בלילה שבין שלישי לרביעי: חיל האוויר תקף מטרות ברצועה
בשלישי בערב: שתי רקטות נפלו במערב הנגב, נזק למבנים
בסוף השבוע: חיל האוויר הפציץ מנהרה בצפון הרצועה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully