וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב קטלני בדרכים: ארבעה הרוגים בארבע תאונות

אריאל נוי ורמי שני

14.7.2011 / 1:17

רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב בנתיבות, גבר כבן 60 נהרג בתאונה בכביש 431 סמוך למחלף נשרים וצעיר נהרג בכביש 3 לאחר שהתנגש במשאית. מוקדם יותר טרקטור מחץ אדם למוות במשוב מטב

ארבעה בני אדם נהרגו אמש (רביעי) לאחר שהיו מעורבים בארבע תאונות דרכים שונות ברחבי הארץ. רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב בשדרות ירושלים בנתיבות. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו במצב אנוש לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

במקביל, נהרג גבר כבן 60 בתאונת דרכים בכביש 431, סמוך למחלף נשרים לכיוון ירושלים. אדם נוסף נפצע באורח קל בתאונה, כך דווח דובר מרחב איילון של מד"א, רועי קובו.

בתאונת דרכים נוספת שהתרחשה סמוך לפארק קנדה בכביש 3, ליד מודיעין, נהרג צעיר בשנות ה-20 לחייו לאחר שהתנגש במשאית שעמדה בצד הדרך. כך דווח בגלי צה"ל.

כמו כן, הולך רגל נפצע על ידי פגיעת מכונית ברחוב ביאליק פינת ז'בוטינסקי ברמת גן. הוא פונה באורח קשה לבית החולים שיבא בתל השומר.

טרגדיה נוספת אירעה במושב מטב שבחבל התענכים. אב לשלושה בן 48 נהרג בהתהפכות טרקטור. מבדיקה ראשונית של משטרת העמקים עולה, כי ההרוג חרש את השדות של הוריו במושב מטב, כאשר הבחין כי נתקע בצינור ברזל שחסם את דרכו של הטרקטור. הוא ניסה לחלץ את הברזל מהכלי, אולם הטרקטור התהפך על גופו ומחץ אותו למוות. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב גלבוע נאלצו לקבוע את מותו במקום.

עוד באותו נושא:
חקלאי מהצפון ניסה לתקן טרקטור - ונמחץ למוות
390 הרוגים בתאונות ב-2010, נזק של 8 מיליארד שקלים
ערבים מתים יותר בתאונות דרכים

לפניות לכתב: אריאל נוי - arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully