וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקלאי מהצפון ניסה לתקן טרקטור - ונמחץ למוות

קובי דוד

14.7.2011 / 0:03

החקלאי הגיע לשדה של הוריו במושב מטב על מנת לסייע להם בעבודה. בזמן שנסע על הטרקטור, ברזל נתקע בגלגליו וכשניסה להוציאו התהפך הרכב, ומחץ אותו למוות. חברו: "המושב הזה מקולל"

טרגדיה במושב מטב שבחבל התענכים: אב לשלושה בן 48 נהרג אמש (רביעי) בהתהפכות טרקטור. מבדיקה ראשונית של משטרת העמקים עולה, כי ההרוג חרש את השדות של הוריו במושב מטב, כאשר הבחין כי נתקע בצינור ברזל שחסם את דרכו של הטרקטור. הוא ניסה לחלץ את הברזל מהכלי, אולם הטרקטור התהפך על גופו ומחץ אותו למוות. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב גלבוע נאלצו לקבוע את מותו במקום.

הבשורה סביב מותו של החקלאי ממטב הכתה בתדהמה את תושבי המקום. "כמו בכל ערב הוא הגיע לשדות של הוריו כדי לעזור להם. לפתע קרתה תאונה מחרידה עם הטרקטור", סיפר איצק סמה, חבר ילדות של ההרוג, לוואלה! חדשות. "הוא היה חקלאי בלב ובנשמה. אנחנו כולנו כואבים והמומים מהתאונה הנוראה. בילדות חיינו דלת מול דלת. זה לא להאמין שאלוהים לוקח רק את הטובים. במושב מטב אין בית שלא חטף איזה טרגדיה. זה מושב מקולל".

חבר קרוב אחר סיפר, כי "קיבלתי טלפון דחוף מאשתי שסיפרה לי על הנורא מכל. מדובר באבידה גדולה למושב, אין אחד שלא הכיר אותו, מלח הארץ שהיה רגיל לעבוד משעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה. מעולם לא התלונן ותמיד קיבל את כולם בחיוך ושמחה. אנחנו נתמוך במשפחתו היקרה לאורך כל הדרך".

עוד באותו נושא:
פועל נדרס למוות ע"י טרקטור בו נהג בנו בשפלה

(עדכון ראשון: 22:37, 13.07.11)

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully