וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בכנסת: ח"כ זועבי הוצאה בכוח מהמליאה

פנחס וולף

13.7.2011 / 16:53

מאבטחים הוציאו בכוח את חברת הכנסת שקראה קריאות ביניים במהלך נאום ראש הממשלה בנושא "חוק החרם". בעת שהוצאה, התעמתה חברת הכנסת עם אחת המאבטחות ואף דחפה אותה

ערוץ הכנסת

(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

דרמה במהלך נאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אחר הצהריים (רביעי) במליאת הכנסת: נתניהו, שנקרא להתייחס ל"חוק החרם" בפני המליאה, התייחס בדבריו גם לחברת הכנסת חנין זועבי ואמר: "עלתה לנאום לפני חברת כנסת שמשתתפת במשט פרובוקציה, שנועד לפרוץ סגר ימי ביטחוני של המדינה. יש לך מזל שאת חברת פרלמנט ישראלי ולא חברת פרלמנט הסורי. במדינה הזאת אבל, היא חופשית לצעוק".

זועבי הגיבה בזעם על הדברים. לאחר שיו"ר הכנסת קרא לזועבי לסדר שלוש פעמים היא סירבה לצאת מהמליאה, מה שהכריח את סדרני הכנסת להוציא אותה בכוח. בעת יציאתה היא נתקלה בחוטים של המחשב הנייד שלה. היא זעמה על הסדרנית וצעקה עליה: "לאט לאט, אני לא רוצה לצאת" ואף דחפה אותה. זועבי ניסתה להגיע למיקרופון בירכתי האולם ופנתה לראש הממשלה: "תעמיד אותי לדין". ריבלין כעס: "את מנצלת את הדמוקרטיה. תוציאו אותה מיד". ואילו ח"כ ניסים זאב קרא: "חצופה. היא זבל".

ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) הגיב להוצאתה של ח"כ זועבי מהדיון ואמר כי "זועבי צריכה להבין שהכנסת זה לא ג'נין. אני מתכוון להגיש תלונה על תקיפת הסדרניות. הגיע הזמן לסלק אותה מהכנסת".


עוד על "חוק החרם":
נתניהו מגן על חוק החרם: "אסור להחרים את אחינו"
ברוב של 47 מול 38: הכנסת אישרה את חוק החרם
גוש שלום עתרה לבג"ץ: "חוק החרם - כתם שחור"

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully