וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצח התלונן: "הסוהרים מסנוורים אותי בלילה"

רמי שני

12.7.2011 / 12:17

אדם איטל, שהורשע ברצח כפול בפיצוצייה בב"ש ב-2007 טוען כי הסוהרים מעירים אותו בכל רבע שעה בלילה באמצעות מנורת פלורסנט המסנוורת אותו. לדבריו, גם אין התחשבות בהרגלי התזונה שלו

אדם איטל, שהורשע ברצח כפול בפיצוציית "בון בון" בבאר שבע בשנת 2007, עתר הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, בדרישה לבדוק את תנאי החזקתו בכלא שקמה. לפי העתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד חן מאירי, טען איטל כי הסוהרים בכלא נוהגים באחרונה להעיר אותו בכל רבע שעה בלילה, ולא בכל חצי שעה כמקובל, זאת באמצעות הדלקה של מנורת פלורסנט המסנוורת אותו. עוד טען איטל, כי הנהלת הכלא אינה מגלה התחשבות בבקשתו לשמור על כשרות בארוחותיו.

עוד על הרצח הכפול ב-2007:
באר שבע: נעצר חשוד ב-5 מקרי רצח
אחרי 4 שנים: תושב באר שבע הורשע ברצח כפול
הרצח בקיוסק בב”ש ב-07’: כך נלכד והורשע אדם איטל

"בית המשפט הנכבד מתבקש להורות להנהלת כלא שקמה לאפשר לעותר שינה רציפה וכי הביקורת הלילית תיערך מדי חצי שעה, כמקובל, מבלי לסנוורו ו/או להקיצו משנתו בבהלה ובמכוון", נכתב בעתירה, "הנהלת הכלא הבטיחה כי תתחשב בדרישה שלו, אך הדבר לא נעשה".

איטל מואשם בפרשת רצח כפול נוספת

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה, כי "לכשתתקבל העתירה היא תיבחן על ידי הגורמים הרלוונטיים והתייחסות שב"ס תימסר לבית המשפט".

גזר דינו של איטל, שהורשע כאמור ברצח הכפול, צפוי להינתן בסוף החודש. איטל הורשע בכך שבחודש פברואר 2007 רצח ביריות את הנערים איתן איזמאלוב ורוסלאן קובייב במהלך קטטה שפרצה בין מספר מבלים במועדון לילה בעיר. איזמאלוב וקובייב, ביחד עם חבר נוסף שלהם, נמלטו בריצה מהמועדון לפיצוצייה, שם ירה בהם איטל שמונה כדורים והרג אותם.

איטל עומד לדין גם בפרשה אחרת של רצח כפול של שני בדואים, מוחמד אבו גליון בן 32 תושב תל שבע וחברו עטווה אבו סעלוק בן 24, באפריל 2007. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הוא תכנן לבצע עסקה לרכישת נשק עם השניים וקבע איתם בסביבת הקאנטרי קלאב בכניסה הצפונית לבאר שבע, שם על פי החשד ירה בהם למוות. יצוין כי למרות ההרשעה, איטל מכחיש את ההאשמות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully