וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: נעצר חשוד ב-5 מקרי רצח

נתיב נחמני

21.1.2008 / 16:31

אדם איטל, המואשם ברצח כפול, נעצר היום בתאו בכלא בחשד לרצח שלושה נוספים. הנרצחים הם עבריינים מקומיים מוכרים

היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב הנגב תפסה היום (שני) דג שמן, שכבר היה בחכתה. אדם איטל, תושב באר שבע בן 25 , כבר עצור בחשד לרצח כפול, נעצר היום בתאו בחשד לרצח שלושה אנשים נוספים.

לאחר חודשים של עבודה מאומצת, הגיעו ביחידה המרכזית למסקנה שאיטל העצור, הוא החשוד ברצח הכפול של מוחמד אבו עליון ועטוואה אבו סעלוק, שנמצאו באפריל האחרון ירויים ברכבם. אבו עליון המכונה "אבו ראס" (הראש) ואבו סעלוק נחשבו לעבריינים כבדים בתחום האלימות והסמים. בנוסף, מייחסת המשטרה לאיטל גם את רצח העבריין רועי תשובה, שנורה למוות מרכב חולף בשכונת נחל עשן בבאר שבע ביוני האחרון.

איטל נאשם גם ברצח הכפול של הנערים איתן איזמאילוב, בן 16, ורוסלן קובאייב, בן 18, ובגין חשדות אלו הוא עצור בבית הכלא עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מכתב האישום נגדו עולה, כי בפברואר האחרון, הידרדר ויכוח עם מספר נערים לקרב בין שתי חבורות. איטל חזר לאזור האירוע עם אקדח בידו וירה בשלושה. כתוצאה מהירי מתו איזמאלוב וקובייב והשלישי נפצע קשה ונותר נכה.

מפקד ימ"ר נגב סנ"צ יוסי כהן סיפר היום לוואלה! חדשות, כי כל הראיות שנאספו מצביעות לכיוון של איטל. למרות שאיטל כבר היה בידי המשטרה לקח לחוקרים זמן רב כדי להרכיב את כל חלקי הפאזל בשלושת מקרי הרצח ונכון לעכשיו צפויים מעצרים נוספים בפרשות. לאיטל אין רקע פלילי, קודם לעבירת הרצח הכפול, אך מהמשטרה נרמז כי הסיכויים שפעל לבדו ועל דעת עצמו הם קלושים, וכי יש חשד סביר להניח שהוא עבד בשביל עבריינים מקומיים בכירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully