וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: החשוד בדריסת הזוג קריאף דיווח שדרס סוס

איילה חננאל

10.7.2011 / 14:41

בית המשפט האריך את מעצר החשוד, רוני לוי, בחמישה ימים נוספים. נציג המשטרה סיפר בדיון כי לאחר התאונה התקשר לוי לסוכנות הביטוח, ודיווח שפגע בסוס. פרקליטו: "הוא אדם נורמטיבי"

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) בחמישה ימים את מעצרו של רוני לוי, החשוד כי דרס למוות את שני וחי קריאף בשבוע שעבר בכביש 4, ונמלט מהמקום עם משאיתו. בסוף השבוע שיחזר את התאונה בפני חוקרי המשטרה.

במהלך הדיון סיפר נציג המשטרה, רס"ב אליעזר סייג, כי לאחר התאונה לוי מסר גרסה לסוכן ביטוח, לפיה הוא פגע בסוס. "הוא נחקר על זה, והוא דבק בגרסה זו אחרי מספר שעות לא מעטות, כאשר התעורר חשד, ובן המשפחה שהוא שוטר בתפקידו אילץ אותו להסגיר עצמו למשטרה, ואז נפל האסימון".

פרקליטו של לוי, עו"ד מנחם רובינשטיין, אמר בדיון כי "הדבר האחרון שניתן לייחס לו זה אי שיתוף פעולה עם המשטרה. לוי בא למשטרה, מסר גרסה כבר באותו היום, ענה על כל שאלה נחקר 3 פעמים ועשה את השיחזור". הוא הוסיף: "מדובר באדם נורמטיבי לכל דבר ועניין, שבצורה טרגית קרה מה שקרה, אם הוא אשם או לא אשם, מה קרה שם בדיוק, זה המשטרה תחליט".

המשפחה של בני הזוג זעמה לאחר שעורך דינו של לוי אמר כי מרשו לא הפקיר את השניים אלא הבין שהם מתים, נבהל - ולכן ברח. שתי האמהות של שני בני הזוג חשו ברע, וזעמו על אביו של לוי שיצא להגנתו בתקשורת. הן אמרו: "זה אבא רוצח - שגידל בן רוצח".

ביום שישי האחרון שיחזר לוי את התאונה. בסיום השיחזור, פרץ לוי בן ה-31 בבכי ובמשטרה מעריכים כי החקירה שמנוהלת בראשותו של ראש לשכת אגף התנועה במרחב השפלה, רב-פקד שי מזרחי, תגיע לסיומה כבר בשבוע הבא. עוד נודע כי במשטרה מרוצים מאוד מתוצאות השיחזור.

חי-זיזי ושני נדרסו בתחילת השבוע לאחר שיצאו מרכבם על מנת לתקן תקר בגלגל. לוי, תושב יפו ואב לשניים, עבר במקום עם משאיתו, דרס לפי החשד את בני הזוג ונמלט מהמקום. צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום התאונה קבעו את מותם של השניים ואחרי למעלה מ-12 שעות הסגיר עצמו הנהג החשוד בדריסה לחוקרי המשטרה. שני הייתה בהריון מתקדם והתקר בגלגל אירע לאחר שהם שבו מבדיקות הריון. לאחר הבדיקה יצאו בני הזוג בדרכם לבילוי בחולון.

עוד באותו נושא:
חשד לפגע וברח: גבר ואישה הרה נהרגו מפגיעת רכב
החשוד שדרס למוות ונמלט שיחזר - ופרץ בבכי
אב ההרוג בתאונה: "שהנהג יישב כל החיים במאסר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully