וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד שדרס למוות ונמלט שיחזר - ופרץ בבכי

יוסי מדריסוביץ'

8.7.2011 / 9:10

תחת אבטחה כבדה, שיחזר רוני לוי כיצד דרס לפי החשד למוות את בני הזוג חי-זיזי ושני קריאף סמוך למחלף יבנה. במשטרה הביעו שביעות רצון מתוצאות השיחזור ומהתשובות שסיפק החשוד

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר. עריכה: אמיר קוטיגרו)


כביש מס' 4 נחסם הבוקר (שישי) לתנועה סמוך למחלף יבנה, לצורך ביצוע השיחזור לתאונת הפגע וברח שבה נהרגו בני הזוג חי-זיזי ושני קריאף מקריית מלאכי. הנהג החשוד בדריסה, רוני לוי, שנמלט מזירת התאונה והסגיר את עצמו לאחר מכן למשטרה, הובא לשיחזור תחת אבטחה כבדה. בסיום השיחזור, פרץ לוי בן ה-31 בבכי ובמשטרה מעריכים כי החקירה שמנוהלת בראשותו של ראש לשכת אגף התנועה במרחב השפלה, רב-פקד שי מזרחי, תגיע לסיומה כבר בשבוע הבא. עוד נודע כי במשטרה מרוצים מאוד מתוצאות השיחזור שבוצע הבוקר.

עוד באותו נושא:

אב ההרוג בתאונה: "שהנהג יישב כל החיים במאסר"
נדרסו בדרך מבדיקות הריון: "הרגת שני יהלומים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החקירה צפויה להגיע לסיומה כבר בשבוע הבא. בני הזוג קריאף וזירת התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חי-זיזי ושני נדרסו בתחילת השבוע לאחר שיצאו מרכבם על מנת לתקן תקר בגלגל. לוי, תושב יפו ואב לשניים, עבר במקום עם משאיתו, דרס לפי החשד את בני הזוג ונמלט מהמקום. צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום התאונה קבעו את מותם של השניים ואחרי למעלה מ-12 שעות הסגיר עצמו הנהג החשוד בדריסה לחוקרי המשטרה. שני הייתה בהריון מתקדם והתקר בגלגל אירע לאחר שהם שבו מבדיקות הריון. לאחר הבדיקה יצאו בני הזוג בדרכם לבילוי בחולון.

ביום שני האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של החשוד בדריסה בעשה ימים. במהלך הארכת המעצר אמר לוי כי ברח משום שפחד "להתמודד עם ההשלכות של התאונה". פרקליטו, עו"ד ארז אבואב אמר לפני הדיון כי "מרשי הגיע לתחנת המשטרה ביוזמתו, מבלי שהתייעץ עם עורך דין. הוא אמר לי שהוא מסר למשטרה את הגרסה הראשונית שלו לאירוע לפיה הוא פגע בדמות אחת בלבד וברח, עצר למשך שניות ספורות ואז נתקף פחד והמשיך בנסיעתו".

מאות קרובי משפחה וחברים ליוו את חי-זיזי ושני בדרכם האחרונה. בני הזוג שנישאו לפני פחות משנה נטמנו זה לצד זו. לאחר התאונה הקטלנית אמר אילן קריאף, אביו של חי-זיזי כי "אני בטוח שהנהג הדורס הרג אותם במכה הראשונה. אם הוא היה עוצר, המשאית השנייה לא הייתה פוגעת בהם שוב. אני לא מאמין לסיפורים שהוא 'ברח מפחד'. איפה בתי המשפט? נמאס כבר. אדם שבורח - שיישב כל החיים במאסר, גם אם הוא היה האיש הטוב ביותר בעולם. בתי המשפט מקלים עם עבריינים, ולא רק בגלל תאונות דרכים. הנהג רצח שלושה אנשים וברח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully