וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדרסו בדרך מבדיקות הריון: "הרגת שני יהלומים"

רמי שני

3.7.2011 / 17:30

חי-זיו ושני קריאף נהרגו בתאונת פגע וברח בכביש 4, כשניסו לתקן תקר בצמיגי מכוניתם. קרובת המשפחה פנתה אל הנהג הנמלט באמצעות מצלמות התקשורת: "שלא תראה אור יום, הרגת שלושה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל)

"מי יבוא אלינו עכשיו במוצאי שבת לבקר אותנו? איך לקחו אותם מאתנו?", כך קונן אחר הצהרים (ראשון) יעקב טפירו, סבו של חי-זיו קריאף, בן 24 מקריית מלאכי, לאחר שקיבל את הבשורה על מות נכדו ואשתו שני בת 22, ילידת אשקלון, בתאונת פגע וברח ליד יבנה. "מי יבוא אלינו עכשיו ויעשה לנו מצב רוח טוב?", קוננה גם הסבתא מארי.

שני הייתה בהריון מתקדם והיום ביצעו השניים בדיקות הריון. בני הזוג סיימו את הבדיקה ויצאו בדרכם לבילוי בחולון. בכביש 4, סמוך לגשר יבנה, גילו בני הזוג תקר בצמיגי רכבם. כשיצאו לתקנו, נדרסו למוות, על פי החשד על ידי משאית שנהגה נמלט מהמקום. "תסתכל עליהם, שני יהלומים הרגת", פנתה דודתם לנהג הפוגע באמצעות מצלמות הכתבים במקום. "הלוואי שלא תראה אור יום, אפילו יום אחד. הרגת שלושה אנשים".

חי ושני קריאף מקרית מלאכי שנהרגו בתאונת פגע וברח, יולי 2011. שי מכלוף
"בילו את כל זמנם ביחד", חי-זיו ושני קריאף/שי מכלוף

קרובי משפחתם של השניים סיפרו כי הם אהבו מאוד לבלות. לפני שבוע שהו באילת וזמן קצר קודם לכן שבו מחופשה בברצלונה. בכיסיהם נמצאו כרטיסים להופעה של הזמר עופר לוי, מחר בקיסריה. כשהידיעות על מותם קיבלו אישור רשמי, נסע אביו של אילן אל הוריה של שני לאשקלון, כדי לבקש את רשותם לקבור את שניהם ביחד, זו לצד זה, בקריית מלאכי. לדבריו, השניים בילו את כל זמנם ביחד, מאז הכירו במהלך שירותם הצבאי והתחתנו בנובמבר האחרון.

ראש אגף התנועה במשטרת מרחב השפלה, רב-פקד שי מזרחי, מסר לוואלה! חדשות כי "התאונה אירעה במחלף יבנה לכיוון צפון ונפגע ככל הנראה על ידי משאית שנמלטה מהמקום. בשלב זה נבדקים כל כיווני החקירה והמשטרה מבקשת מעדי ראייה לפנות אליה". בעניין זה ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-6274441.

עוד בנושא:

חשד לפגע וברח: גבר ואישה הרה נהרגו מפגיעת רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully