וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכ"ל העבודה נגד המועמדים: "הפסיקו להדליף"

פנחס וולף

7.7.2011 / 19:09

חילופי ההאשמות והזנת עיתונאים בנתונים המחמיאים למועמדים לראשות מפלגת העבודה העלו את חמתו של המזכ"ל. חיליק בר כתב למועמדים: "הדבר פוגע אנושות במפלגה ובניסיונות השיקום שלה"

המועמדים לראשות מפלגת העבודה העלו את חמתו של מזכ"ל המפלגה, חיליק בר, שמאשים אותם בהתנהלות שפוגעת במפלגה, זאת לאור ההאשמות ההדדיות בין מטות המועמדים מאז מפקד החברים למפלגה. במכתב ששלח היום (חמישי) למטות המועמדים כתב בר כי משיחות שערך עם עיתונאים הסיק כי אלו "מוזנים בנתונים חלקיים, מסולפים, מגמתיים ולא סופיים המגיעים אליהם ממטותיכם או מנציגיכם בוועדת הבחירות".

עוד על המפקד במפלגת העבודה:
ספר מתפקדי העבודה: 26 אלף חברים בבדיקה
פרץ על הזיופים במפקד: "התחקירים חסרי אחריות"
מצנע: "רבע מטפסי המתפקדים בעבודה אינם כשרים"

המכתב נשלח על רקע הסערה שחולל המפקד בעבודה שלאחריו יצאו מהמטות נתונים אודות מספר המתפקדים החדשים עבור כל מועמד. לאחר פרסום התוצאות הראשונות העלו מספר מועמדים חשדות לאי-סדרים במפקד שערכו יריביהם. לדברי בר, הנתונים שיצאו מהמטות יצרו "רושם מוטעה, מסולף ולא ראוי, השולל את העבודה המקיפה והרבה שנעשית על ידי ועדת הבחירות והשופטת פריש ומציג את כלל המפלגה והמפקד באור שלילי, גורף ופסול". הוא הוסיף כי "הדבר פוגע אנושות במפלגה, בשמה ובניסיונות הקשים להשתקם ולשקם את שמה".

בר דרש במכתבו מהמועמדים להפסיק להדליף נתונים לתקשורת עד תום הבדיקה הנעשית בנושא. "אני מבקש מכם לחדול מהעבודה הקשה שחלקכם עושים מול התקשורת בנושא המפקד, ולעבוד עד סוף ההליך מול ועדת הבחירות ומול הגורמים הרשמיים המטפלים במפקד במפלגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully