וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנרצחת: "המפלצת תשתחרר, אנו במאסר עולם"

יוסי מדריסוביץ'

6.7.2011 / 17:37

משפחתה של טלי עטר קיוותה כי בית המשפט יחמיר עם האישה שהורשעה ברציחתה ובהריגת עוברה, אבל התאכזבה מהעונש שנגזר עליה. "אנשים כאלה צריכים להיות בכלא עד יומם האחרון"

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: אמיר קוטיגרו)

"העונש היה צריך להיות מרתיע, והוא בהחלט לא היה מספק", כך אמרה הערב (רביעי) איריס מרציאנו, לאחר שבית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר 24 שנות מאסר על מזל בר-אושר, שהורשעה במסגרת עסקת טיעון ברצח אחותה טלי עטר והריגת עוברה. בשיחה עם וואלה! חדשות הדגישה אחות המנוחה כי המשפחה מאוכזבת מאוד מהעונש שנגזר על בר-אושר. לדבריה, "אנחנו מאוד עצובים, הייתה לנו תקווה שבית המשפט לא יקבל את הסדר הטיעון ויחמיר עם הרוצחת. הפרקליטות עשתה את המקסימום שיכלה לעשות, אבל חבל שעונש ההתרעה הוא כל כך נמוך".

עוד בנושא:

24 שנות מאסר לאישה שדקרה למוות את שכנתה ההרה
הדיווח על קבלת הסדר הטיעון בעניינה של הדוקרת
כתב האישום המקורי שהוגש נגד בר-אושר

גזר דינה של מזל בר אושר שרצחה את שכנתה טלי עטר , יולי 2011. אלברטו דנקברג
"האישה שסימנה את אחותי למטרה עוד מחייכת וצוחקת ומרגישה מנצחת". בר-אושר, היום בבית המשפט/אלברטו דנקברג

מרציאנו הביעה זעם על כך שבר-אושר חייכה במהלך הדיון בבית המשפט. "אנחנו עסוקים בעצב שלנו, והאישה המניפולטיבית הזאת שסימנה את אחותי למטרה עוד מחייכת וצוחקת ומרגישה מנצחת. זה ממש מקרה של 'הרצחת וגם ירשת?' ואנחנו לא מבינים איך העונש שלה לא הוחמר. עלינו נגזר מאסר עולם והמפלצת תשתחרר בעוד 15 שנה. עכשיו נקדיש את הכל לילדים, כדי לשקם אותם. חבל שכל רצח הופך להריגה, אנחנו לא רוצים שעוד אנשים יסבלו, צריך להוקיע אנשים כאלה מהחברה ושיהיו בכלא עד יומם האחרון".

הסדר הטיעון הנוכחי במסגרתו הורשעה בר-אושר, הוסכם לאחר שמשפחתה של עטר התנגדה נחרצות להסדר טיעון אחר שהוצע לה. לפי הסדר הטיעון הקודם, היה אמור בית המשפט להרשיע את בר-אושר ברצח באחריות מופחתת ובהפסקת הריון, והיא הייתה אמורה לרצות 25 שנות מאסר בפועל. בני המשפחה התנגדו נחרצות לסעיף הפסקת ההריון, וטענו כי מדובר בהריגה לכל דבר. הפרקליטות חזרה בה מההצעה, והציעה את הסדר הטיעון, שאושר על ידי בית המשפט המחוזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully