וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 שנות מאסר לאישה שדקרה למוות את שכנתה ההרה

רמי שני

6.7.2011 / 13:30

שנה לאחר שדקרה למוות את שכנתה בסכין מטבח, אישר היום בית המשפט את הסדר הטיעון שסוכם עם מזל בר-אושר והרשיע אותה ברצח טלי עטר ובהרג התינוק שהיה בבטנה

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: אמיר קוטיגרו)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (רביעי) 24 שנות מאסר בפועל על מזל בר-אושר, שהורשעה במסגרת הסדר טיעון, ברצח והריגה לאחר שדקרה למוות את שכנתה ההרה טלי בן עטר בשנה שעברה. בר-אושר הורשעה ברצח עטר ובהרג העובר.

הסדר הטיעון הנוכחי במסגרתו הורשעה בר-אושר, הוסכם לאחר שמשפחתה של עטר התנגדה נחרצות להסדר טיעון אחר שהוצע לה. לפי הסדר הטיעון הקודם, היה אמור בית המשפט להרשיע את בר-אושר ברצח באחריות מופחתת ובהפסקת הריון, והיא הייתה אמורה לרצות 25 שנות מאסר בפועל. בני המשפחה התנגדו נחרצות לסעיף הפסקת ההריון, וטענו כי מדובר בהריגה לכל דבר. הפרקליטות אז חזרה בה מההצעה, והציעה את הסדר הטעון שכאמור אושר על ידי בית המשפט.

מזל בר-אושר וטלי עטר היו שכנות לאותו בניין באשדוד. לפני כשנה, ב-13 ביוני, התפתח ביניהן ויכוח, שלדברי מקורביהן, היה עניין שבשגרה. אלא שהוויכוח הזה הסתיים בצורה שונה: בר-אושר ראתה את עטר יוצאת מהבניין והסתערה עליה עם סכין מטבח גדולה. עטר נפצעה אנושות ומתה מפצעיה במהלך הניסיונות להציל אותה בבית החולים קפלן ברחובות. הרופאים ניסו גם להציל את העובר שהיה ברחמה, אך לאחר מספר ימים הם נאלצו לקבוע את מותו. הפעוט נקבר בזרועותיה של האם, מספר ימים לאחר שהיא עצמה נטמנה בבית העלמין באשדוד.

עוד על רצח טלי עטר:
דוקרת שכנתה ההרה תורשע ברציחתה ובהרג העובר
אישום: רצחה את טלי עטר והרגה את תינוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully