וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקרת שכנתה ההרה תורשע ברציחתה ובהרג העובר

רמי שני

15.6.2011 / 12:00

בית המשפט קיבל חלק מהסדר טיעון עם הפרקליטות, לפיו מזל בר-אושר, שדקרה למוות את טלי עטר, תורשע ברציחתה - ובהריגת עוברה. העונש טרם נקבע, אך ככל הנראה ייגזרו עליה 24 שנות מאסר

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הודיע היום (שלישי) כי הוא מקבל את החלק המיוחס לעבירות בעסקת הטיעון שנחתמה עם מזל בר-אושר, הנאשמת שדקרה למוות את שכנתה ההרה טלי עטר בשנה שעברה. בר-אושר הורשעה, כחלק מהסדר הטיעון, בעבירות של רצח שכנתה והריגה של עוברה. בית המשפט ישקול את הטיעונים לעונש מפי בני משפחתה של עטר, ויודיע על החלטתו בדבר גזר הדין ביום ראשון הקרוב.

פרקליטה של בר-אושר, עורך הדין תומר אורינוב מהסניגוריה הציבורית, אמר כי בית המשפט קיבל את עסקת הטיעון וכי עתה יש להמתין עד לשמיעת הטיעונים לעונש שיימסרו עד יום ראשון.

בני משפחתה של עטר חיברו מכתב בו כתבו כי הם מבקשים לראות את בר-אושר מקבלת עונש התואם את העבירות שביצעה: "אנחנו, המשפחה, מתנגדים להסדר הטיעון. לדעתנו, מזעזע שככה הרוצחת אמורה לקבל עונש על רצח והריגה". בני המשפחה מתכוונים לחלק המיוחס לעונש בהסדר הטיעון שפורסם, לפיו תרצה בר-אושר 24 שנות מאסר בפועל.

בעקבות לחץ המשפחה, שונה הסדר הטיעון

"היא אמורה לקבל עונש של רוצחת. אחותנו הקטנה, טלי, הייתה מלאת שמחת חיים ובאחת נקטעו חייה", כתבו בני המשפחה.

בני המשפחה התנגדו להסדר הטיעון הקודם שהוצע לבר-אושר, לפיו היה אמור בית המשפט להרשיע אותה ברצח באחריות מופחתת ובהפסקת הריון, והיא הייתה אמורה לרצות 25 שנות מאסר בפועל. בני המשפחה התנגדו נחרצות לסעיף הפסקת ההריון, וטענו כי מדובר בהריגה לכל דבר. הפרקליטות אז חזרה בה מההצעה, והציעה את הסדר הטעון שכאמור אושר היום על ידי בית המשפט.

איריס מרציאנו, אחותה של טלי עטר, סיפרה בראיון ל"קול ישראל" כי היא "שותפה להישג בתקדים בשאלה של ההריגה של התינוק. כשנפגשנו עם פרקליט המחוז הם דיברו על הסדר טיעון עם הפסקת הריון ושם הבענו התנגדות. זה היה חשוב לנו מאוד. בית המשפט וכל עם ישראל צריך לדעת שהיא רצחה פה ילד שחי ארבעה ימים. היא הייתה בחודש שמיני. הילד נולד במשקל של 2.5 קילו וזה רק מראה שאם היא לא הייתה פותחת את החלון הזה הוא היה חי. אנחנו כמשפחה מאמינים וחושבים שבית המשפט יכול להרשיע אותה ולגזור עליה מאסר עולם, אבל אני לא משפטנית והם אומרים שמצבה הנפשי מעורער. אנחנו באמת עייפים. אנחנו חסרי אונים עומדים פה מול פרקליטות. באמת שזה עצוב. אני מתגעגעת אליה מאוד. החתימה הסופית של רצח והריגה הוא מבחינתי סימן של ניצחון".

עוד על רצח טלי עטר:
הסדר טיעון חדש למזל בר אושר: תורשע ברצח והריגה
הסדר הטיעון הקודם שהוצע לבר-אושר לו התנגדו בני המשפחה
לפני הקבורה, התינוק המת עבר ברית מילה
אחיה של הנדקרת: "טלי לא יכלה לפגוע באיש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully