וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר טיעון חדש למזל בר אושר: תורשע ברצח והריגה

רמי שני

13.6.2011 / 18:05

בעקבות התנגדות המשפחה, חזרה בה הפרקליטות מהסדר הטיעון הראשוני שהוצע לבר-אושר, וסיכמה עם פרקליטיה כי היא תורשע ברצח עטר והריגת תינוקה. ביהמ"ש ייתן את פסיקתו בנושא מחרתיים

הפרקליטות הציגה היום (שני) הסדר טיעון חדש למזל בר-אושר, שדקרה למוות את שכנתה ההרה טלי עטר במהלך סכסוך שפרץ ביניהן בשנה שעברה. על פי הסדר הטיעון החדש, תורשע בר אושר ברציחתה של עטר ובהריגת העובר שברחמה, ויוטלו עליה 24 שנות מאסר. ההסדר שונה בעקבות התנגדות המשפחה להסדר הקודם לפיו בר-אושר תורשע ברצח באחריות מופחתת ובהפסקת הריון. בית המשפט הודיע כי יכריע בנושא ב-15 ביוני.

נציגת פרקליטות המחוז הדרומי, עורכת הדין רות עשהאל אמרה, כי הפרקליטות תבקש מבית המשפט לקבוע מועד לדיון בו תישמע עדות נציגי המשפחה, במסגרת זכותם כנפגעי עבירה.

בני משפחתה של טלי עטר, הודיעו אתמול כי בכוונתם להתנגד לכל הסדר טיעון, שבו לא תואשם בר-אושר בשני הסעיפים של רצח והריגה. "אנחנו נשמע מה יש לנציגי הפרקליטות לומר לנו בעניין הזה", אמרה אתמול אחותה של עטר, דבורה אמזלג, "אבל אנחנו מתנגדים לכך, שסעיף הרצח וההריגה יוצאו מכתב האישום".

מזל בר-אושר וטלי עטר היו שכנות לאותו בניין באשדוד. לפני שנה בדיוק, ב-13 ביוני, התפתח ביניהן ויכוח, שלדברי מקורביהן, היה עניין שבשגרה. אלא שהוויכוח הזה הסתיים בצורה שונה: בר-אושר ראתה את עטר יוצאת מהבניין והסתערה עליה עם סכין מטבח גדולה. עטר נפצעה אנושות ומתה מפצעיה במהלך הניסיונות להציל אותה בבית החולים קפלן ברחובות. הרופאים ניסו גם להציל את העובר שהיה ברחמה, אך לאחר מספר ימים הם נאלצו לקבוע את מותו. הפעוט נקבר בזרועותיה של האם, מספר ימים לאחר שהיא עצמה נטמנה בבית העלמין באשדוד.

עוד באותו נושא:
מסתמן: הסדר טיעון למזל בר-אושר, רוצחת שכנתה ההרה
אישום: רצחה את טלי עטר והרגה את תינוקה
לפני הקבורה, התינוק המת עבר ברית מילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully