וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשעה שוטרת מג"ב שהתעללה בנער פלסטיני

גלעד גרוסמן

5.7.2011 / 17:13

על פי כתב האישום המתוקן נגדה, שני סביליה היכתה והתעללה בקטין בפלסטיני שנעצר במחסום בבירה. בין היתר, היא כוונה לעברו אקדח וספרה מ-10 ל-1. התביעה תבקש להטיל עליה מאסר בפועל

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (שלישי) את שני סביליה, לוחמת במשמר הגבול בת 21, שהודתה במסגרת הסדר טיעון בהתעללות בקטין ובאיומים. על פי כתב האישום המתוקן שהוגש נגדה, סביליה הכתה נער שנעצר במחסום בירושלים, כיוונה לראשו אקדח והחלה לספור לאחור מ-10 ל-1. הצדדים לא הגיעו להסכמה על העונש, אולם המחלקה לחקירות שוטרים צפויה לבקש מבית המשפט לגזור על סביליה עונש מאסר בפועל. שוטר נוסף שהיה מעורב במעשים נאשם אף הוא בתקיפת הקטין ומשפטו עדיין מתנהל.

על פי כתב האישום המתוקן שהוגש נגד סביליה, באמצעות עו"ד טלי פלדמן ממח"ש, במרץ אשתקד עיכבו חיילים את הנער במחסום רוקפלר בירושלים, ומצאו ברשותו שלושה נפצים. מפקד הצוות בו שירתה סביליה העביר את הנער, כשהוא אזוק וזב דם מפיו לידי סביליה ושוטר נוסף. השניים הסיעו אותו לתחנת משטרה סמוכה, ושם, בעת שיצאו ממעלית, בעטה סביליה בנער ואמרה לו "עוד 10 דקות אתה מת".

השוטר הנוסף, שמשפטו עדיין נמשך, הוביל את הנער אל מאחורי אוטובוס שחנה במקום, אז הורתה סביליה לנער לכרוע על ברכיו כשידיו אזוקות וראשו מכוסה, הצמידה את אקדחה לצווארו, כשהוא ריק ממחסנית, והחלה לספור לאחור מ-10 עד 1. כשסיימה לספור לחצה על ההדק ואמרה "מוות לערבים" ו"כל הערבים זונות". לאחר מכן הכניסו שני השוטרים את הנער לחדר ריק, כשראשו מכוסה במעיל, ושם הורידו אותו על ברכיו.

בשלב זה ביקש השוטר השני מסביליה שתפסיק את מעשיה, אולם היא לא נענתה לו, ואף ביקשה ממנו שיוודא שאיש אינו מתקרב. היא הכניסה את אחד מנפציו של הנער לכיסו, כיסתה שוב את ראשו ואז הדליקה מצית, כדי להפחידו ולגרום לו לחשוב שבכוונתה להדליק את הנפץ. בנוסף, היא הכתה את הנער בראשו ובכתפיו.

עוד באותו נושא:
עדן אברג’יל לא תיחקר, חייל שאיים בנשק כן
חיילים שהצטלמו עם פלסטיני הואשמו בהתעללות
דו”ח: השב”כ מתעלל בכלואים במתקן במרכז הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully