וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב החשוד בדריסת הזוג: "הוא פחד, אנחנו כואבים"

יצחק לוי, אביו של רוני לוי החשוד שדרס למוות את בני הזוג חי זיזי ושני קריאף, אמר כי המשפחה שרויה בתדהמה ואינה יודעת כיצד להתמודד עם המצב. למשפחת ההרוגים אמר: "כאבכם - כאבנו"

יצחק לוי, אביו של רוני לוי החשוד בדריסתם למוות של חי זיזי ושני קריאף, הביע אמש (שני) צער על מעורבות בנו בתאונה הקטלנית שאירעה ביום ראשון בכביש מספר 4 סמוך למחלף יבנה. "לאחר התאונה הוא עצר את הרכב שלו. אני לא יודע מה קרה לו. הוא פשוט נכנס לאיזשהו סחרור", אמר האב בראיון לחדשות 10, "הוא פחד, רעד כולו. אני לא יודע איך לאכול את הדבר הזה. אנחנו בתדהמה בבית, אנחנו בבלבול ענק, לא יודעים איך להתמודד עם זה", אמר.

עוד באותו נושא:
נדרסו בדרך מבדיקות הריון: "הרגת שני יהלומים"
חשד לפגע וברח: גבר ואישה הרה נהרגו מפגיעת רכב
הוארך מעצר דורס בני הזוג קריאף: "פחדתי מההשלכות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבן שלי לא רצה שזה יקרה, אף אחד לא רצה שזה יקרה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האב פנה לבני משפחותיהם של בני הזוג שאיבדו את יקיריהם ואמר: "כאבכם הוא כאבנו, אנו חווים את אותו כאב וצער. הבן שלי לא רצה שזה יקרה, אף אחד לא רצה שזה יקרה".

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול בשישה ימים את מעצרו של לוי, אב לשני ילדים בן 31 מיפו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. במהלך הארכת המעצר אמר לוי כי ברח משום שפחד "להתמודד עם ההשלכות של התאונה".

פרקליטו של לוי, עו"ד ארז אבואב, אמר לפני הדיון כי "מרשי הגיע הלילה לתחנת המשטרה ביוזמתו, מבלי שהתייעץ עם עורך דין. הוא אמר לי שהוא מסר למשטרה את הגירסה הראשונית שלו לאירוע לפיה הוא פגע בדמות אחת בלבד וברח, עצר למשך שניות ספורות ואז נתקף פחד והמשיך בנסיעתו".

בני הזוג סיימו בדיקות הריון ויצאו בדרכם לבילוי בחולון. בכביש 4, סמוך לגשר יבנה, גילו בני הזוג תקר בצמיגי רכבם. כשיצאו לתקנו, נדרסו למוות, על ידי משאית שנהגה נמלט מהמקום. "תסתכל עליהם, שני יהלומים הרגת", פנתה אתמול דודתם ללוי, "הלוואי שלא תראה אור יום, אפילו יום אחד. הרגת שלושה אנשים".

(עדכון ראשון: 21:20, 04.07.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully